Barish mai wo bejan bhegti us viraan raste pe chal rahi thi.. chalte chalte wo bridge pe pounchi thi.. najane uske dimag mai aisa kia tha jo usse bridge ke border pe gai thi.. khari ho kar bejan pani ko dekh rahi thi.. ankhe band karti wo shayd kud jati aga usse koi piche se khinchta na.. wo sidha zameen pe giri thi hath dono zakhmi hoe the.. kapre mitti se bhar gay the..
" oo bibi pagal ho gai ho kia.. kia Irada tha karne ka "
Jis admi ne usse khinchta tha usne usse gusse se poucha tha.. kia wo ab sakoon se mar bhi nahi sakti thi??.
" ap much bol rahi hai ya mai police ko call karo?.. "
Isse pehle wo kuch bol pati uska phone bajne lag gaya tha.. us admi ne uska phone utha kar attend kia tha..
" bia kaha ho yaar "
Call attend karte hi dosri taraf se kisi larki ne kaha tha..
" ap jo bhi hai inki yeh yaha JCW bridge pe hai suicide karne ki Koshish kar rahi thi AP jaldi ajay mai inhe yaha Yun akela nahi chor sakta kiya pata wapis yeh apni jan lene ki Koshish kare ap arahi hai ya mai police station le kar jao inhe.. "
Us admi ne ke batane ke jaise dosro taraf insan ke uper pahar gira tha..
" mai panch minute mai waha pouch rahi ho ap plz uspe nazar rakhe "
Yeh keh kar phone band kia tha..
Taqreeban 7 minute mai ek gari waha akar roki thi.. gari se larki bhag kar zubia ke pas ai thi.. uski halat dekh kar usne apni shawl utar kar usse cover kia tha or umbrella uske uper ki thi..
" apka bohot bohot shukariya isse bacha ne ke liye "
Usne us admi ka shukar ada kia tha.. uske waha se jate hi usne zubia ko Sahara de kar uthaya tha or apne sath apne ghar ke gai thi..
" bia "
Usne zubia ke hath pe apna hath rakhte goe kaha tha.. uske bolane par zubia ne uski taraf ek bejan insan ki tarha dekh kar muskurai thi..
" haya "
Zubia ne usse pocara tha.. oe jawaban usne apna sar hilaya tha..
" mera nikah ho gaya "
Usne haste hoe bataya tha.. yeh sun kar wo heran hoi thi nikah or uska kaise??. Nikah tu zohra ka tha na tu zubia ka kiyu agar han tu yeh is waqt yaha is hal mai kia kar rahi thi.. sawal kafi the magar jawab ek bhi nahi..
" mera nikah hogaya haya mera nikah hogaya.. meeerraaa niikkaahhh hoo gaayyaa haayyaa me.. mer.. rr..aa "
Wo haste haste ro pari thi.. usse yun dekh kar haya ka dil dobta usse lag raha tha lekin agar wo bhi Yun ro pari tu usse kon sambhale ga?..
" yeh dekho yeh "
Zubia ne apne zakhmi hath aghe karke usse dikhay the or gaya ne un dono hatho ko apne hatho mai pakra tha..
" yeh meri mehndi hai.. or yeh mera bridal makeup hai "
Hatho ke bad usne qpne chery ki taraf ishara kia tha joke ansuo se bhara hoa tha.. or ab apne uper se towel hata karhaya ko apne mitti se bhare kapro ki taraf ishara kia tha..
" or yeh mera nikah ka jora or pata hai mujhe mu dikhai mai kia mila "
Ansu zaroor the zubia ko ankho mai magar phir bhi khali thi wo..
" usne mujhe mera hath pakar ke ghar se nikala 1000 ka note de kar keh dia jao apne ghar "
Haya ro pari thi aB na mumkin tha uske liye apne ansu roka uski halat dekh kar..
" meri jaan sabar karo sab theek ho Jay ga "
Haya sab yeh hi keh pai thi.. or kehti bhi kiya na wo janti thi kab or na hi zubia..
" kaaabbbb kasab sab theek hoga kaabbb.. haaaayyaa mujhse sabar or nahi jo raha mujhe sakoon nahi mil raha kia karo mai kaha jao idhar jao gaya mujhe sabar nahi araha mai kia karo mujhe sakoon nahi mil raha.. "
Wo phot phot kar roi thi..
" haya kuch aisa kardo ya bol do jisse mujhe sabar mil Jay mujhe sakoon mil Jay.. mujhe mar do gaya mujhe mar do thak gai ho mai yaaaaarr mar dooo.. "
Bolte bolte wo behosh ho gai thi.. usne har bara kar uski pulse check ki thi jo ke low thi.. mulazima li madat se wo usse apne kamre mai le kar gai thi.. haya ne uske gile kapre change kie the.. or thande pani ki patiya kar ne ka mulazima ko keh kar gai thi..
" Mahnoor yaar ek kam karo gi "
Haya ne apne kamre se nikal kar sab se pehle mahnoor ko call ki thi joke haya or zubia ko dost hone ke sath sath unki bohot colleague bhi thi..
" han bolo sab theek hai na tum itni down kiyu sound kar rahi thi.. "
Mahnoor ke bas yeh pouchne ki dair thi haya ro pari thi jaga khari thi wohi baith kar roi thi.. uska Yun rona mahnoor ko pareshan kar raha tha akhir isse kia hoa yeh ek sawal tha jo is waqt mahnoor ke zehen mai aya tha..
" meri or zubia ko kuch din ki leave le lo or IV drip yeh Advil ya Motrin le kar yaha ao phir mai sab batati ho.. "
Haya ne khud ko sambhal kar kaha tha.. janti thi abhi rone ka faida nahi.. abhi zubia ko uski zaroort thi nake uske ansuo ki..
" haya yeh sofa hila kaise hoa "
Haya se uske bhai ne poucha tha.. joke kuch hi dair pehle ghar aya tha..
" much nahi bhai wo.. "
" wo kia or roi ho kia hoa hai "
Umer ne poucha tha or usne bebasi se usse Sab bataya tha.. wo heran hoa tha.. kia wo insan pagal tha jo usne is halat mai usse ghar se nikala. Kia uske ghar walo ko pata tha..
" acha mai apne kamre mai hi ho agar kuch chahiye ho tu batana "
Yeh keh kar wo apne kamre ki taraf bhar gaya tha..
*****************
" kaha thi tum andaza hai tumhe hum sab kitna pareshan the "
Maria ne gusse se kaha tha.. agla din tha subha ke sath baj rahe the.. jab zohra ghar ai thi.. sar pe Patti ke sath..
" baith jao pehle "
adaisha__
Ankkkklfiabp
avneil_adiza_fanclub
p140885
magical_AditiRathore
ritul_d
tanzila_tuly03
YOU ARE READING
viraan
FanfictionASSALAMULAIKUM... HOW ARE YOU ALL.. HOPE YOU ALL ARE DOING WELL.. SO HERE I AM BACK WITH ANOTHER ROLERCOSTER " VIRAAN " It's a story of Zaigham and Zubia.. Be part of their rolercoster... What will happen when two right people meet at the wrong time...