18

7 1 0
                                    

" mere pas alfaz nahi hai zubia kaise apko yaqeen dil wao mai such mai apne kiye ka Azala karna chahta ho.. mana maine zohra janti hai ap yaha hai mujhe nahi pata apki family ko pata hai ya nahi lekin meri family ko nahi pata.. meri maa meri bahan apke liye bohot pareshan hai zubia.. meri mamma shayd itna mera ya zubab appi ka intezar nahi karti jitna wo apki karti hai jab se ap gayab hoi hai ek din nahi aisa aya jis mai unho ne apke bare mai na soucha ho apki salmti ki apki wapisi ki dua na ki ho.. unhe lagta hai ap meri nahi balke unki waja se gai hai kiyu ke mai apko hifazat se rakh nahi paya.. "

Wo bolte bolte chup hoa tha.. wo usse nahi dekh rahi thi lekin wo usse dekh raha tha..

" bia "

Uske pokarne pe usne usse heran ho jar dekha tha.. beshak yeh aj pehli baar tha jab usne usse zubia ki bajay bia bola tha..

" ap ek bar meri family se mille yaqeen dil wade unhe ap theek hai phir mai apko wapis khud chor ne ajao ga agar chahe tu.. mai batane ko unhe apke bare mai bata do magar jab tak wo apko khud nahi dekhe ge apko sakoon nahi mile ga.. "

Usne kafi umeed se bola tha.. intezar kar raha tha uske jawab dene ka..

" mai apko drop kar deta hai chale "

Koi jawab na milne par usne kaha tha.. zubia ne uski offer ko mana nahi kia tha usmai himmat nahi bachi thi hostel tak chalke Jane ki..

" jo faisla ho ap wo mujhe bata dena "

Wo gari se utar ne lagi thi jab zaigham ne usse apna visiting card dia tha.. jisko wo pakarti waha se gai thi.. jab tak wo uske samne se pori tarha gayab nahi hoi wo usse dekhta raha tha..

******************

" bia "

Haya or mahnoor waha zubia ki tension mai baithe hoe the..

Haya ko hospital se subha call ai thi udhar hi unke sath kam karne wali ek doctor ne usne usse bataya tha aj hoa kia hai hospital.. tab se wo uska number dial kar rahi thi ringing tu ja raha tha lekin koi utha nahi raha tha.. tab se hamza usse bahar as pas dhond ne ke liye nikla hao tha.. ajeeb ajeeb khayalat unhe zehen mai arahe the.. 11 baj rahe the jab andhar ati zubia pe mahnoor ko nazar pari thi..

Wo dono jaldi se zubia ke pas gay the..

" bia kaha thi yaar hum kitna pareshan the tum theek hona "

Haya ne usse gale gaya hoe kaha tha..

Usne usse blank expressions ke sath dekh rahi thi..

" baitho "

Mahnoor ne usse bed pe bithaya tha..

" kia hoa hai bia mujhe dar lag raha hai "

Haya ne kaha tha zubia ko Yun chup dekh kar aj usse wapis saal pehle wali zubia nazar arahi thi.. mahnoor zubia ko pani de kar hamza ko call karne gai thi ke zubia agai hai..

" wo keh raha hai mai uske sath jao "

Haya ko dekh te hoe boli thi..

" bad mai baat karte hai theek abhi aram karo "

Haya ne chaha tha ke wo aram kar le.. thakawat uske chery pe saaf zahir thi..

" haya mai usse kis baat ki saza de rahi ho "

Haya uske liye bed se cheeze utha rahi thi jab zubia ne kaha uski baat par andhar ati mahnoor roki thi wahi haya ne usse herangi se dekha tha..

" agar usne mujhe ghar se Jane ka kaha tha tu mai chup rahi thi saal se gayab ho waha se mai koi nahi janta kaha ho mai.. "

Usne uper dekha tha mahnoor ko..

" mai kis baat ki unhe saza de rahi ho mai "

Ankho se ansu nikal ay the uski..

" kaise batao mai ke mai yaha chup kar nahi baithi mai Islamabad is liye nahi Jana chahiti ke kaha jao mai jis ke pas jao apne ghar? Konsa ghar mera tu koi ghar hi nahi hai mere baba ka ghar jaha mujhe yeh bol kar Vida kia ke wapis na ana chahe kuch bhi ho Jay Beghar hojana magar udhar wapis na ana kia mai itna boj thi "

Wo tot gai thi.. usse uske apno ne hi thora tha.. kisse shikwa karti kisse batati apni dastan..

" haya mujhe dar lagta hai agar is bar mai gai mai wapis dhodkari gai tu mai mar jao gi.. agar kisi ne mujhse poucha Mai is ek saal  Mai kia kiya kia batao gi haram maut marne ki Koshish ki ek nahi balke kai dafa "

" agar us din mai baba ke ghar chali jati ya wahi baithi rehti wo aj mai is dorahe pe na hoti.. agar usne galat kia tu Maine konsa sahi kia.. mai kia karo mujhe nahi pata mera sar phat raha hai yeh souch souch kar.. "

Yeh bolti usne apna sar pakra tha.. mahnoor or haya ne ek nazar ek dosre ko dekha tha phir uske pas gai thi..

" bia Islamabad jao "

Mahnoor ne bola tha jis par zubia ne usse dekha tha or haya ne mana karna chaha tha magar mahnoor ne uska hath pakra tha chup karwane ke liye..

" Dekho zubia tum akeli nahi ho hum hai sath agar kuch hoa tum janti ho hum bas ek phone call ki dori pe hai or doo din tak mai or hamza bhi wapis ja rahe hai Islamabad or uske kuch dino mai haya wapis arahi hai haina? "

Mahnoor ke pouchne pe usne halka sa sar hilaya tha..

" sahi kaha agar hum tumhe yaha na late tu aj waqt kuch or hota magar jo hogaya wo hum badal nahi sakte magar sudhar sakte hai.. tum jao Islamabad hum hai udhar tumhare liye mere ya haya ke sath tum raho gi.. kuch nahi hoga tumhari marzi ke bina.. "

Mahnoor usse bilkul apni choti behen ki tarha samjha rahi thi..

" or mai janti hona meri bia koi galat kadam nahi uthay gu chahy kuch bhi ho jay.. wo strong rahe gi "

Mahnoor ne yeh keh kar usse gale lagaya tha..

" call karo usse or bolo wait karne ke liye "

Mahnoor ne usse call karne ka kaha tha..

Call karne ki bajay usne usse msg kia tha.. karte hi wo shower lene gai thi..

*******************

viraanWhere stories live. Discover now