35

4 1 0
                                    

" haya utho "

Zubia ne usse uthaya tha..

" tum kab ai "

Zubai ko waha mujood dwkh kar usne sadme ki halat mai poucha tha..

" abhi abhi ai ho "

Zubia ne bataya tha..

" ooh "

Haya kehti freshen up hone gai thi.. jab tak wapis ai thi tab tak zubia uske room mai bikhri cheeze samet chuki or ab haya ke bed pe aram se leti hoi thi..

" kia kar rahi ho.. "

Haya ne usse poucha tha..

" sone lagi jo das ya gayara tak uth jao gi tab tak noor bhi ajay gi fajar ke bad se soi nahi ho sone do do not disturb.. "

Kehti usne apni muh ko duvet se cover kia tha.. haya ka dil bottle mai bacha pani us pe phank ne ka kar raha tha magar kia nahi..

" tu mujheeee kiyyuuuu uuthhaayaaa.. "

Haya ko rona araha tha or usse zada apni dost pe gussa..

" jao ja kar niche aunty ke sath tailor ke jao jab tak ao gi mai bbi uth gai hogi.. "

Zubia ne bola tha..

" ek minute tumhe kaise pata"

Haya ne poucha..

" id*ot khud ne hi bataya tha.. "

Zubia ne usse kaha tha or wapis lait gai thi..

" Uth kar na Shukrane ke nafal parna mai ek achi masoom dost ho is liye utha nahi rahi.. "

Haya yeh kehti jane lagi thi jab zubia boli thi..

" tauba Astagfaar masoom ke spelling bhi nahi pata hoge or masoom ho "

Usse jawab deti isse pehle usse niche usse uski mamma ne bola liya tha..

10:30 tak wo uthi thi wapis haya abhi tak wapis nahi ai thi najane or kitna waqt usse or lagna tha.. bed set kar ke wo baithi thi..

Group chat..

Z: knock knock..

H: uth gai..

Z: han abhi abhi..

H: noor pounch gai? "

N: on my way..

Z: meow meow se mere liye coffee le ana..

N: ookai..

Z: haya or kitna time lage ga ane mai..

H: i think ghanta mamma ko pata or bhi kuch ghar ki cheeze keni hai wo le kar ay ge..

Z: ohh..

N: oye konsi coffee lo yaha bohot options hai..

Z: amaricano..

N: nahi hai..

Z: mocha..

N: done..

Within 10 minutes mahnoor waha pounch gai thi dono haya ke room mai baithe phone use kar rahe the..

" yeh kaisa hai "

Mahnoor ne usse phone mai kuch dikhaya tha..

" acha hai waise theme kia karni hai.. "

Apne hath se phone ko side pe rakh kar usne poucha tha..

" mere khayal mai baby pink or white karte hai ha light purple or white.. dono hai bhi uske fav color.. "

viraanWhere stories live. Discover now