Maria ne gusse se kaha tha.. agla din tha subha ke sath baj rahe the.. jab zohra ghar ai thi.. sar pe Patti ke sath or pao pe chot ke sath jis waja se usse chalne mai preshani ho rahi thi..
" baith jao pehle "
Maria ne uski halat dekh kar usse bazo se pakar kar bithaya tha..
" ab batao kaha thi tum Zara sa bhi apne maa baap ka khayal nahi aya "
Maria ne poucha tha uske pas baith te hoe..
" wapis kiyu ai ho rehti wahi jaha bhag kar gai thi.. "
Hashim sahab ne udhar unke dono ke pas ate hoe gusse se kaha tha..
" maine ab kia kar dia "
Zohra ne tang ai hoi lehje mai poucha tha.. jispe unhe or gussa aya tha..
" kiya kar rahe hai ap halat dekhe uski pehle or tum bhi thori tameez karo baap hai tumhara "
Gusse mai hashim sahab ne zohra ko marne ke liye apna hath uthaya tha jab un dono ke bhich mai maria ai thi..
" poucho isse kaha thi yeh "
Hashim sahab ne maria ko gusse se zohra ki taraf ishara karte hoe kaha tha..
" accident hogaya tha hospitalized thi Jay ja kar hospital records check karke.. maine parcel order kia hoa tha wo kal pouncha tha jisko pick karne gai thi lekin wapis ate waqt accident hogaya or tu log hospital le gay the mujhe jab hosh aya tu dupahar ho chuki thi "
Tang akar usne kaha tha..
" tu wapis kiyu nahi ai ussi waqt janti ho kia hoa tumhari waja se "
Unho ne chilla kar kaha tha..
" janti ho kia hoa apki deal cancel ho gai Alhamdulillah.. issi liye nahi ai thi take na naa mai hogi tu tu nikah kisse hoga or nikah nahi hoga tu deal sign kaise hogi is liye nahi ai "
Apni jaga se khari hoti wo gusse se boli thi.. Maria jo samjh nahi arahi thi wo in baap beti ka gussa thanda kaise karway..
" souch hai tumhari "
Hashim sahab ke kehne pe wo uljhi thi..
" kia matlb "
Usne Maria ko dekh kar halki awaz mai poucha tha..
Na chahte hoe bhi unho ne usse sab bataya tha.. kal hone wala waqia sun kar uske chery ke rang badle the sar ke uper se asman or pairo tale zameen nikli thi.. usne yeh tu nahi chaha tha.. yeh kaise hogaya??. Zubia hi kiyu inhe mili...
" apko kisne right dia yeh uske sath karne ka kia apne mujhse ya bhai se poucha "
Zohra ne beyaqeeni se unse poucha tha..
" baap ho uska.. "
" sirf naam ke usse Maine or bhai ne pala hai uski zindagi ka faisla hum ya wo khud ke re gi na ke ap "
Zohra ne gusse se bola tha.. gusse unse zada usse khud pe tha.. akhir uske hote hoe zubia ke sath aise ho kaise gaya..
" apne kamre mai ja kar aram karo jao "
Ne usse udhar se bhejna hi sahi samjha tha.. janti jo thi jitna yeh dono idhar rahe ge utni baat kharab hogi..
" uski jaga mai bhi ho sakti thi kia tab bhi ap aise hi karti Yun hi hath pe hath rakhe baithi rehti.. mana wo apki sahi beti nahi hai magar beti tu haina "
Aj usse afsos hoA tha apni maa pe..
" mai usse udhar nahi rehne do gi "
Yeh kehti wo waha se bahar nikli thi.. hashim sahab gusse se apne kamre ki taraf gay the..
YOU ARE READING
viraan
FanfictionASSALAMULAIKUM... HOW ARE YOU ALL.. HOPE YOU ALL ARE DOING WELL.. SO HERE I AM BACK WITH ANOTHER ROLERCOSTER " VIRAAN " It's a story of Zaigham and Zubia.. Be part of their rolercoster... What will happen when two right people meet at the wrong time...