" penthouse kiyu "
" yaar penthouse ka garden bhara hai tu waha sari arrangements ho Jay gi dosra waha koi time limit nahi hai hall agar koi book kar way tu time limit hoga.. "
" oo sahi hai phir theme soucha hai "
Zubia ne poucha tha..
" bas nikah ka soucha hai white or sea green ya light blue or white.. dekho gi white ke sath konsa colour zada a ha lag raha hai tu wo select karo gi "
Kafi dair yunhi unki baate chali thi..
******************
Hafta hone ko tha jab zubia ko hunza wapis chore hoe..
Ab pehle se zada bechan rehne laga tha.. pehle tu tha is liye ke wo janta nahi tha wo kidhar hai kaisi hai.. ab janta tha kidhar hai lekin kuch kar nahi sakta tha..
Meeting me bad wo apne cabin mai akar baitha tha.. wapis se apne khayalo mai gom hogaya tha.. ajeeb tha na jis insan ko wo zada se zada ek hafta or 2 ya din din mila uske bare mai souchna yeh jante hoe bhi ke wo apka bare mai nahi souch ti..
Apne cabin ki window se wo bahar ja nazara dekh raha tha jab usse hafta pehle maham se hoi baat yaad ai thi..
(( ek baar zubia se baat karlo jan no wo kia chahti hai phir koi faisla karna zaigham mai nahi chahti tum jaise pehle pashtay ho apni harkat pe tum wapis pashtao usse na uski ray lene pe.. ek baar baat karo usse is bare mai phir jo faisla ho wo karo.. aisa na ho zindagi ke kisi aise hisse mai ja kar tum pashtao ke kash ek baar baat karlo hoti.. yeh tum jante ho yeh kash lafz kitna takleef de hai isse bacho jitna ho sake bacho.. ))
Usse maham ki baat yaad ai thi.. is ke bad usne ek bar uska number mila tha magar phir yaad aya uske pas zubia ka number hai hi nahi.. jis number se us din usne msg kia tha wo shayd uski kisi dost ka tha kiyu ke uska phone tu uski gari mai tha..
Usse baat kare ya na kare us kashmakash mai tha wo..
Kafi dair baitha souchta raha tha kia kare or kia na kare.. kia wo chup rahe ya maham ki baat man kar himmat kar ke zubia se baat kare..
" or koi meeting hai "
Apni secretary se poucha tha usse bolq kar..
" yes sir 2 baje SJK inspires ke sath hai bas "
" tu ap aisa kare meeting ko delay kar de ya agar possible hai tu baba handle karle "
Apni chair se uthta apna coat chair ke piche utarta hoe bola tha..
" ok sir but agar sir ne poucha apka tu kia bolo "
Secretary ke pouchne pe uske chery pe jan lewa muskurahat ai thi..
" bolna important kam ke liye ja raha ho "
Kehta wo waha se gaya tha..
Apni gari mai baithte hi maham ko call ki thi..
" ja raha ho dua karna "
Maham ke call attend karte hi wo bola tha..
" hunza ja rahe ho "
Maham ne poucha tha..
" jii "
" Allah tum dono ke haq mai behtar kare jo sahi ho wohi ho "
Maham ne dua di thi or call cut ki thi..
Apne safar ke liye nikal para tha uske zehen mai ghom raha tha ke wo kia kare ga kaise baat kare ga..
" zubia hume ek chance dena chahiye "
Drive karte hoe usne khud se kaha tha..
" naahii yaar yeh aise lag raha hai jaise mai usse pouch nahi bata raha ho "
YOU ARE READING
viraan
FanfictionASSALAMULAIKUM... HOW ARE YOU ALL.. HOPE YOU ALL ARE DOING WELL.. SO HERE I AM BACK WITH ANOTHER ROLERCOSTER " VIRAAN " It's a story of Zaigham and Zubia.. Be part of their rolercoster... What will happen when two right people meet at the wrong time...