13

11 1 0
                                    

Gusse ko zabt karti wo yeh kehti waha se gai thi.. usse inteha ka gussa aya tha yani in logo ko kia hai wo usse janti ho ya na..

Wo nurses ka group usse dekhte reh gay the akhir isko kia hoa jo har cheez wo tahamul se karti thi chahy jo ho Jay wo aram se usse handle karti thi tu aj aise kia hoa unho ne tu bas ek sawal kia tha jiska agar wo jawab han ya na mai deti tu bhi chalta khair wo zubia se dant sune ke bad apne apne kamo mai lag gay the..

*****************

" 26 saal ki h Maa Shaa Allah se doctor hai ho or abhi tak hafte or maheene mai farq nahi pata "

Mahnoor ne bola tha haya ko jo is waqt sar jhokay bed pe baithi mahnoor ki dant sun rahi thi..

" yaar ho gai na galti "

Haya ne masomiyat se kaha tha..

" kal se jo mera or bia ka sar khaya hoa tha ke waqt kam hai kam kitna hai.. tum logo ko meri fikar hi nahi or najane kia kia.. khooda pahar nikla chuha.. "

Haya ko samjh nahi arahi thi aj isne khane mai aisa khaya kia hai jo uski besti hi kiye ja rahi hai..

" oo hannn suno "

Apni jaga se ek dam se uthi hoi haya boli thi jab usse kuch yaad aya..

" kia "

" jo admi donation ke liye aya hai na wo.. "

" handsome hai "

Mahnoor ne kaha tha haya ki baat katte hoe..

" nahii yaaarr chup chap baat suno "

Haya ke lehje pe mahnoor ko itna tu pata chal gaya tha baat kuch serious hai warna wo serious baat hi itna serious ho kar nahi karti..

" jo admi aya hai hospital ko donation dene "

Haya ne kehna shoro kia tha or wo uski baat bagoor sun rahi thi..

" bia ka nikah usse hoa tha saal pehle "

Yeh gira tha bomb mahnoor ke uper.. yeh kab hoa kaise hoa usse kiyu nahi pata..

" bia ko pata hai "

Herangi se mahnoor ne poucha tha.. uske sawal par haya ko afsos hoa tha akhir wohi batay gi na warna usse kaise pata chalta..

" zahir si baat hai usne hi mujhe bataya hai "

Or haya ne aj hone wali zaigham ke sath baat usne mahnoor ko batai thi.. wo apna sar pakar kar baith gai thi akhir yeh ho kia raha hai itni mushkil se wo pehle jaisi ho rahi thi tu wo wapis agaya..

" zohra appi ko batana hai? "

Mahnoor ne poucha tha..

" mujhe nahi lagta abhi batana chahiye in dono ko time dena chahiye ab "

Haya ne bola tha..

" mujhe samjh nahi arahi mai is par bolo kia haya bas yehi dua hai jo ho bia ke haq mai behtar ho bohot suffer kar liya usne ab or nahi usmai ma or himmat hai kuch sehne li na humme usse wapis tota dekhne ki "

Mahnoor ne kaha tha jispar haya ne hami bhari thi.. akhir such hi tu tha yeh nahi wo bar bar usse Yun rota dekh sakte the himmat unki usse Yun dekh kar khatam thi tu uski bhi tu seh seh ke khatam ho chuki thi.. aj bhi zubia ki saal pehle hoe waqie ki halat yaad kar ke unka dil kampe tha tu uski kia halat hoti ho gi wo yaad kar ke unhe uska andaza bhi nahi tha..

******************

" so rahe the.. "

Agla din tha subha ke das baj rahe the zaigham ab tak so raha tha.. jab uski ankhe farhan ki call se kholi thi..

" hi bhai kafi arse baaf saloon se so raha ho din mai "

Bed or baitha apni ankho ko Malte hoe wo halka sa has kar bola tha jis pe farhan thora heran hoa tha..

" kiyu raat ko aisa kia hai jo tab sakoon se nahi so pate "

Usne poucha tha..

" kuch nahi bas yaha a kar mujhe sakoon mil gaya hai kash pehle hi yaha ajata "

Uski awaz se farhan ko pata chal raha tha wo kitna pursakoon hai..

" acha Maine donation kardi hai tum ab beshak wapis ajao "

Farhan ke bolne pe wo heran hoa tha wo abhi wapis nahi ja sakta tha..

" itni jaldi bhai apne tu hafta kaha tha na "

Afsosgi se zaigham ne poucha tha yani hafta kaha hai tu hafta hi rakho na aise jaldi kiyu jar di ..

" such such batao kia hai aisa hunza mai "

Farhan ne poucha tha..

" sakoon hai yaha "

Yeh kehta usne phone band kia tha.. phone band karte hi wo bed ke sath taik laga kar baitha tha apne phone mai saal pehle hospital mai zubia ki photo li hoi usne khalo thi.. usse dekhte hi ek alag si uske chery pe muskurahat ai thi..

" kia batao yeh larki pehle mujhe na milne ki waja se sata rahi thi or ab mil kar sata rahi hai.. "

Usne khud se yeh kaha tha or ankhe band karke waise hi baitha raha tha..

Nashta wagera kar ke wo aj bahar nikla tha yeh souch kar ke aj kaise na kaise wo zubia se baat kare ka apne sath Islamabad Jane ki magar kaise wo dushman e jaan sune tab na..

Apne dimag par zor laga ta wo hunza ki sarko par chal raha tha jab wo hostel pouncha tha jaha zubia rehti thi.. watchman se zubia ka pouchta wo hostel se kuch hi dori pe pouncha tha jaha wo or kal wali doctor nazar ay the joke hunze ke gaow ke bacho ko parha rahe the..

Wo khara udhar uske free hone ka intezar kar raha tha joke abbi hasi thi jab udhar mujood kisi bache ne usse kuch kaha tha..

Zink colour ke kurta trouser pehna hoa tha jis par bilkul thora sa black ki karhai hoi hoi thi wo us mai haseen lag rahi thi..

Kafi dair wo usse dekhta raha tha phir udhar se kuch hi dori pe bench tha jaga ja kar wo baitha tha..

" kia karo kaise baat karo "

Udhar baithta hi usne khud se sawal jawab shoro kiye the.. doo din bad wo wapis ja raha tha or yaha wo ab tak tyaar nahi thi..

" kia appi se poucho "

" nahi nahi appi ko pata chala unse intezar nahi hoga wo excitement mai yani na pounch Jay or mera bana banaya kam bigar Jay "

Zubab ka khayal aya tha uske zehen mai jisse usne jaldi se khatam kia tha..

Najane kitni dair wo waha baitha zubia se baat karne ka plan banaya raha tha jab uske samne se zubia or wohi doctor ja rahe the..

viraanWhere stories live. Discover now