34

6 1 0
                                    

" kal mai office jao ga "

Kitchen se free ho kar zubia room mai ai thi jab zqigham ne usse bataya tha..

" kitne baje "

Apne baalo ka messy ban banate hoe usne poucha tha..

" subha 8 baje jao ga sham panch tak wapis ao ga "

Usne apni timing batai thi wo * oo * karke change karne gai thi..

" wo... "

Change kar ke bahar ai thi kuch bolne lagi thi lekin usse leta dekh kar chup ho gai thi.. lights off karke wo apni jaga pe ja kar leti thi..

Kuch dair souch ti rahi thi bole ya na akhir tang akar bol pari thi..

" ap so gay "

Zubia ne halki awaz mai poucha tha uske pouchne pe zaigham ne apni ankje kholi thi magar uski taraf mura nahi tha..

" nahi "

Jawab mukhtasir tha..

" kia ap subha jate hoe raste mai mujhe haya ke ghar drop kar de ge "

Awaz mai jhijhak wo samjh gaya tha..

" chor do ga last time jiske gay the wohi wala na "

Zaigham ne poucha tha..

" jii wohi wala "

Zubia ne uske pouchte hi jaldi se jawab dia tha..

" thank you "

Kuch dair bad wo wapis boli thi..

" ring ke liye necklace ke liye mujhe dono bohot pasand ay hai "

Zaigham ki taraf se koi jawab na ane pe zubia wapis boli thi sun kar uske chery pe pursakoon si muskurahat ai thi..

" Allhamdulillah "

Zaigham ki halki si awaz usne suni thi jispe wo muskurai thi..

Agli subha fajar ki namaz ke bad jaha zaigham apni bachi bochi neend pori kar raha tha wohi zubia ne aram se subha hoti dekhi thi..

( pata nahi aisa kia hai is suraj mai jo subha ate hoe bhi ek sakoon deta hai or sham ko jate hoe bhi.. shayd umeed thi wo umeed deta tha shayd ke din hai tu raat ai gi or raat hai yu din zaroor ai ga jaise acha waqt hai tu bora bhi ay ga or agar bora hai tu kab tak ache ko ane se roke ga... )

Sunrise ke bad zubia apne kam mai lag gai thi.. ghar ki safai dusting wagera kar ke bahar garden mai plants ko pani dia tha.. 6:45 ho rahe the jab ho shower lene gi thi simple black long kameez ke sath black palazzo pehna tha or sath mai net ka red dupatta tha baalo ki ponytail ki hoi thi..

" good morning "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" good morning "

Wo dressing table se cheeze samet rahi thi jab piche se zaigham ki awaz neend mai awaz ai thi..

viraanWhere stories live. Discover now