30

6 1 0
                                    

Namaz par ke zubia kuch dair waise hi baithi black expressions ke sath niche jainamaz ko dekh rahi rahi thi.. dua ke liye hath uthqy the magar kia mage or kis ka shukar ada kare samjh nahi arahi thi usse..

" Ya Allah mai kia mango or kia na mango.. na mango tu sakoon nahi mile ga or mango tu khud mqi hi lalchi ban jao gi magar lalchi banna theek haina be sakooni se "

Kuch dair bad duq ke liye hath uthay the zuban se kuch bolne se pehle hi ankho ne ansu gire the..

" Ya Allah mujhe kuch hi din hoe hae hai zaigham ke sath or mai khush ho mujhe nahi pata kia wo khush hai ya nahi kia wo mujhe aone sath rakhna chahate hai ya nahi kia wo mujhe wapis aunty ya zubaba appi ke kehne pe tu nahi lay agar han tu mai kia karo mai lalchi ban rahi ho Ya Allah mujhe wapis nahi jana mujhe zindagi mai pehli bar haya or mahnoor ke ilawa kisi ne khushi di hai or wo zaigham or unki family hai mai inhe nahi chor kar jana chahti.. agar jo mai souch rahi ho or sab gaalt hai tu mujhe sakoon dede jo dar hai mere dil mai wapis akele ho jane ka usse lhatam karde.. agar him dono wk dosre ke haq mai sahi nahi hai tu bhi karde mai lalchi khudsar jo sahi lage log keh le magar mai is sab se door nahi jana chahti mai zaigham se door nahi jana chahti "

Wo siskiya leti ro rahi thi.. najane kaha se aj subha subha yeh sab uske dimag mai aya tha.. najane konsi aisi souch thi jisne zubia ko dara dia tha be sakoon kia tha jis pe wo yun dua mangni pari thi..

( humari har dua qabool hoti hai magar sahi waqt ane pe or jo na ho samjh lo wo humare haq usse behtar cgeez ane wali hai )

Ansu saaf kar ke usne jainamaz utha kar uski jaga oe rakha tha.. muh hath dho kar wo niche kitchen mai ai thi nashte ki tyaari karne..

Nashte ki tyaari karke wo bahar garden mai walk kar rahi thi zaigham ab tak nahi aya tha or ab zubia ko tension hone lag gai thi..

" idhar kia kar rahi ho "

Main gate se abhi enter hi hoa tha jab uske nazqr gardwn mai walk karti zubia pe gai thi.. uske pas ja kar usne poucha tha..

" apka intezar "

Zubia ke jawab pe wo uljha tha..

" wo kiyu "

Zaigahm ke sawal pe zubia ko gussa aya tha magar control kia tha..

" shayd apko pata nahi hai subha ho gai hai ap doo ghante pehle fajar ki namaz parne gay the jis ko parne mai  almost 5 se 10 min lagne the or ap ab doo ghqnte bad arahe hai tu tension tu hone hi thi na.. "

zubiq ne bola tha awaz na sakht thi na narm thi.. zubia ke batane pe wo kuch sharminda hoa tha usse waqt ka andqzq hi nahi raha tha..

" Quran parne lag gaya tha wqat ka andazq hi nahi raha call kar leti mujhe "

Late hone ki wajah jan kar zubia ka gussa hawa hoa tha..

" ap phone le kar nahi jate warna zaroor karti "

Keh kar wo andhqr gqi tji or wo uske piche is pore arse mai pehli bar usne zubiq ko yun gusse mai dekha tha.. waise pehle bhi dekha thq jab hunza mai the magar aj baat alag thi..

" next time phone sath le kar jao ga "

Andhar jate joe usne soucha tha..

" sorry mujhe pata nahi thq ap nashte mai kia lete hai is liye yeh bana liya.. "

Zaigham ke samne korean egg rolls ki plate ke sath fresh juice ka glass.. zqighqm ne ek nazar zubiako or dosri egg rolls or juice ko dekha tha.. wo mushkil se halka sa muskuraya tha..

" sorry kiyu mujhe tu yeh dono bohot pasand hai mai kha lo ga "

Zaigham ke jawab pe wo sqkoon mai ai thi or apna juice ka glass lene palti thi..

" chale beta zaigham kha isse bohot pasand hqina yeh dono maze le ab iske "

Khud ko yeh bolta usne folk uthaya thq magar us mqi himmqt nahi ho rahi thi usse muh mai dalne ki.. magar kaise na kaise usen usse khaya tha.. khate hoe usse aise feel ho raha tha jaise wo abhi vomit kar de ga ek bite uski tu sath ek sip pani ka pi raha tha..

Aisa nahi tha zubia ne acha nahi banaya bas usse yeh pasqnd nahi thi dono cheeze..

Nashta kqr chuke the.. kitchen zaighqm windup kar raha wahi zubia shower lene hai thi..

" aj kia banao "

Niche ate hoe usne poucha tha..

" order kar lete hai ya restaurant chalte hai "

Zaigahm ne kaha thq jis pe zubia ne usse " seriously " wali look di thi..

" kia hao "

Koi jawab na ane pe zaigham ne poucha tha..

" abhi doo din pehle hi tu bqhar se khqya tha.. "

Zubia ne usse yaad kar waya tha..

" usse gusre doo din ho bhi gay hai "

Apni eyebrows ko uper karke kaha tha..

" acha lunch mai kia khana hai "

Zubia ne poucha tha..

" abhi bataya tu order ya chale ge bahar "

Keh kar seating room mai TV on kar ke baita tha..

" ab kaha ja rahi ho "

Usse kitchen ki tqraf jata dekh kar zqighqm ne tv remote side pe rqkh kar usse poucha tha..

" coffee banane ap piye ge "

Zubiq ne poucha tha jis pe usne na mai jawab dia tha..

" zubia "

" yeh na kehna isse bbi order karlo "

Zaigahm ne usse bolaya hi tha jab wo boli..

" ate hoe ek glass pani le ana "

Apni hasi rote hoe bola tha..

" pata nahi yeh kaise itna bahar ka kha lete hai "

Zubia halka sa boli thi magar wo sun paya tha..

" pata nahi yeh coffee kaise itni pi leti hai "

Zaighma bola tha awaz magar awaz halki nahi thi na unchi itni thi jisse wo aram se sun le.. pore mood mai tha usse tang karne ke abhi wo

viraanWhere stories live. Discover now