31

7 1 0
                                    

" pata nahi yeh coffee kaise itni pi leti hai "

Zaighma bola tha magar awaz halki nahi thi na unchi itni thi jisse wo aram se sun le.. pore mood mai tha usse tang karne ke abhi wo..

Kuch hi dqir bad wo coffee ke cup or ek glass pani ke sath seating room mai ai thi.. pani ka glass zaigham ko de kar wo single sofa ko delh rahi thi jis pe wo baithti thi jis pe ab zaigham ki kuch files or laptop ka bag para hoa tha samne pare table ki bhi kuch is hi tarha ki halat thi..

Kehne ko zaigham TV dekhne mai magan tha magar usne zubia ko udhar uljhi hoi dekh liya tha magar kuch bola nahi tha.. aram se apni dosri side se cushion utha kar apne uper rakha tha.. uski is harkat pe zubia ne heran ho kar TV dekhte zqigham ko or phir sofa ko dekha tha..

Jhijhak rahi thi wo waha zaigham ke sath baith te hoe magar sofe ke end mai baithi thi.. uske baithe hi zaigham ke chehry pe muskurahat ai thi jisse usne chupane ki pori koshish ki thi..

" acha mujhe bata dena kia order karna hai mai phir kardo ga "

Kafi dair khasoshi rahi thi uske bheech jisse zaigham ne tora tha..

" mai khana ghar mai bhanao gi "

TV dekhte hoe zubiq boli thi..

" restaurant chalte hai "

Zaigham ne kaha tha jaise usne zubia ki baat soni hi na ho..

" maine karele nikal liye hai or kuch dair tak banati ho "

Zunia ne bhi ussi ki tarha jawab dia tha.. zaigham chir ke uski taraf mora tha..

" yaaarrrrr kar lete haina order "

Zaigham ne apne hath mai pakra cushion ko side pe rakh kar bola tha..

" bahar ka khana roz roz theek nahi hai "

Zubia ne apne hath mai oakra phone side pe rakh te hoe kaha tha..

" biaaaa... "

" hume rules ki zaroorat hai "

Isse pehle wo apni baat khatam karta zubia ne bola tha or samne pare table se notebook or pen uthaya tha.. notebook ke page pe rules ka title likh kar wo zaigham ki taraf muri thi joke usse pehle se hi dekh raha tha..

" rule no.1 maheene mai bas ek bar bahar se khana khana hai ab or order ho ya restaurant ja kar wo marzi hai "

Likh kar usne zaigham ko dekha tha jisne na mai sar hilaya tha..

" hafte mai ek dafa "

Zaigjam ne kaha tha or zubia ne sar na mai hilaya tha..

" acha do dafa bas "

Is bar wo mana kar nahi pai thi..

" rule no.2 very friday gardening kare ge "

Keh kar usne zqigham ko dekha tha jaise wo usse uska approval mang rahi ho.. zaigham ke sar hilqte hi usne wo likha tha..

" rule no.3 sunday breakfast mai banao ga "

Zaigham ne kaha tha jisko zubia ne khush dili se likha tha..

" rule no.4 subha fajar ke bad sunrise dekhe ge "

Zubia ne kaha tha jis pe zaigham ne na mai sar hilaya tha...

" magrib ke bad sunset dekhe ge "

Beshak zaigham ko uski neend bohot pyaari thi..

" rule no.5 ghar saaf rakhna hai "

Seating room mai ek nazqr gomai thi or phir yeh bola tha..

Aise hi kitne rules likhe the un dono ne.. likh kar usne notebook usse di tbi joke note book dekh kar muskuraya tha.. zubia ko uski muskurata ki sqmjh nahi ai thi..

viraanWhere stories live. Discover now