" appi apne bolaya "
Zubab ke ghar mai ate hoe zaigham ne zubab se poucha tha..
Wo pareshan hoi thi zaigham ko dekh kar.. bikhre baal halki halki bhari dari..
" baitho "
Apne samne wale sofe pe usse baithne ka bola tha..
" baby ap jao dado ke pas ok "
Sarim ko bola tha joke sar hilata waha se apny toys uthata waha se bhaga tha..
" yeh kia halat banai hoi hai "
Zubab ne usse poucha tha..
" sahi tu hai appi "
" nazar araha hai "
Zubab ne mayossi se kaha tha..
" zaigham tumhe ek chance dena chahiye tha apni shadi ko.. tum usse pasand karte ho chance dena chate ho tu problem kia hai "
Zubab ne usse poucha tha..
" bhai yaha nahi hai "
Zaigham ne poucha tha.. uska matlb wo samjhi thi kiyu pouch rahi hai..
" uper room mai hai nahi ana aigre idhar jab tak humari baat khatam nahi ho ti or khabar dar farhan ke piche chupne ki Koshish ki tu "
Usne gusse se zaigjam ko bola tha yani had hoti hai zubab ke sawalo se bachne ke liye wo farhan ka sahara leta tha.. beshak wo usse darta tha bohot..
" appi "
Keh kar niche dekha tha..
" appi nahi jawab do zaigham "
" wo rehna nahi chahti thi appi "
Udas si muskurahat ke sath bola tha..
" usne khud ne tumhe bataya.. "
Sawal kia tha..
" nahi magar mana bhi tu nahi kia wapis Jane se "
Zubab ka dil kar raha tha usse ek thappar mare take uski aqal tikane ay..
" zaigham.... "
" appi usse mai yeh keh kar laya tha ke mai usse wapis chor ao ga warna wo wapis na ati "
Zubab li baat kat te wo bola tha..
" appi mai usse face karne ke qabil nahi raha.. jab jab souchte tu mera dam ghotta hai dil darta hai ke agar us din wo shaks usse na bachata tu aj mai uski maut ki waja ban gaya hota.. appi wo us din wo meri waja se ek haram maut marne pe majboor ho gai thi "
Yeh sun kar zubab ki Hawaiya uri thi.. uski awaz mai bebasi wo samjhi thi.. yeh sun kar khud ba khud uski ankho se ansu nikle the..
" yeh ek bar nahi balke kai baar appi o kar chuki hai khuda na khasta agar wo kamyab ho jati tu mai kia karta yeh souch kar hi mera dil dobta hai khud ko mai maaf nahi kar pata "
Wo to para tha aj pehli baar zubab ne apne bhai ki rota dekha tha.. wo insan jo kabhi roya nahi tha wo aj ro para tha..
" appi jis din mai usse hunza mai akhri bar milne gaya tha Maine usse yeh tak keh dia ke wo mere sath is liye nahi Jana chahti ke usse waha male dr ki waja se "
Usne waha hone wala waqia bataya tha.. wo dang reh gai thi akhir yeh sab usse bata kia raha hai.. itna sab hogaya..
" ab ap batay kaise usse rokta mai..maine usse misunderstand kia meri waja se usne marne ki Koshish ki meri waja se wo waha akeli hai apko lagta hai wo mere sath rehna chahe gi "
Zaigham ne sawal kia tha jiska jawab zubab ke pas nahi tha..
******************
Us in ke waqie ke bad aj pehla din tha zubia ka hospital mai.. awkward tha zubia ke liye Yun hona.. usse dekh kar log baat kar rahe the tarha tarha ki.. dr ali se ab tak uska koi samne nahi hoa tha acha hi tha jo nahi hoa warna wo or awkward hota..
Abhi dupahar ka 2 baj rahe the.. arse bad haya or zubia ek sath free the.. humesha li tarha cafeteria mai baithe dono baate kar rahe the..
" Islamabad kab ja rahi ho "
Baat karte karte zubia ko yaad aya tha pouchna..
" yaar Jana tu aj tha magar mera ek patient hai uski surgery ke bad jao gi yani Thursday ko hai tu sunday ko jao gi "
Haya ne detail di thi..
" date kia hai "
" tum ao gi "
Haya ne heran ho kar poucha tha..
" obviously ao gi mai "
Zubia ne has kar kaha tha.. haya ko samjh nahi araha tha yeh kise Yun apna jhoota hasta chehra dekha rahi hai.. agar uses tu wo janti nahi haya use usse zada janti hai..
" dr zubia ap wapis "
Udhar ati ek doctor ne heran ho kar poucha tha..
" jii Maine wapis ana hi tha "
Us doctor ki taraf mutawajo hoe the dono..
" nahi mujhe laga shayd ap na ay "
Usne bola tha..
" or apko aise kiyu laga? "
Sawal kia tha usne..
" bas aise hi.. waise wo insan ajeeb sa tha pata nahi kiyu apko apni biwi keh raha tha.. "
Us doctor ne haste hoe bola tha magar na zubia ko or naa hi haya ko is mai kuch funny laga tha magar itna zaroor samjh aya tha wo yeh janna chahti hai ke wo such tha ya nahi..
" such tha wo biwi ho mai unki "
Zubia ne blank expressions ke sath bola tha.. yeh son kar samne khari doctor ki smile khatam hoi thi..
" yeh kab hoa "
Usne heran hote hoe poucha tha..
" kiyu apko koi problem hai "
Haya ne chir kar poucha tha.. yani had hoti hai kisi ke personal life mai tang arane ki..
" mai tu bas Yunhi baat kar rahi thi log baate kagi bana rahe hai na ap dono ko lekar tu bas... "
Us doctor ne bola tha..
" koi baat nahi logo ka kam hai baate karna.. "
Zubia ne kaha tha jis par wo doctor waja se gai thi..
" problem kia hai in sab ki "
Haya ne gussa hote hoe kaha tha..
" chor na.. nikah pehle ho ga ya ruksati wale din hoga "
Zubia ne topic change kia tha..
" plan yeh ban raha hai sab se pehle nikah phir din ke break ke bad haldi agle din mehndi phir barat or phir walima.. haldi or mehndi ghar pe hogi.. or nikah penthouse mai.. "
Haya ne detail di thi..
YOU ARE READING
viraan
FanficASSALAMULAIKUM... HOW ARE YOU ALL.. HOPE YOU ALL ARE DOING WELL.. SO HERE I AM BACK WITH ANOTHER ROLERCOSTER " VIRAAN " It's a story of Zaigham and Zubia.. Be part of their rolercoster... What will happen when two right people meet at the wrong time...