17

7 2 0
                                    

" agar us raat wo admi mujhe na bachata or haya na ati tu aj mai mar chuki hoti "

Us kamre mai zubia ki wo halki awaz bhi gonj rahi thi..

" biwi mai tab bhi thi jab mai bed pe bejan pari thi.. biwi mai tab bhi thi jab Maine Islamabad chorne ka faisla kia biwi mai tab bhi thi jab mujhe kisi ki zaroort hoti thi or koi nahi tha mere pas biwi mai tab bhi thi jab mai apne kamre ke pankhe ke sath latak ne ka Irada kiye baithi.. biwi tu mai thi apki lekin apko yeh yaad nahi tha.. "

Wo to pari thi yen bolte hoe.. yeh sun kar wo ro para tha nahi janta tha yeh Hai.. uska dil usse dopta mehsos ho raha tha usse lag raha tha jaise uske as pas sab ghom raha hai..

Zaigham ki nazar samne khari zubia pe thi jo is waqt siskiya le kar ro rahi thi..

Bina or waqt zara kiye usne usse zoor se gale lagaya tha.. zubia ne khud ko uski girat se nikalna chaha tha magar koi faida nahi tha akhir mai har man kar usne zaigham ki zoor se pakra tha..

Ro rahi thi wo apna mazi yaad karke..

Ro raha tha wo uski waja se zubia ne kia kuch face nahi kia..

Bebas thi wo..

Bebas tha wo..

******************

" Asslamulaikum "

Subha ke koi 10 baj rahe the jab zubab farooq house ai thi.. sarim ka hath choti wo maham se gale mili thi.. maham bata sakti thi koi baat hai jis waja se zubab itni khush hai..

" baba ap office nahi gay "

Udhar hi baithe ms farooq se zubab ne poucha tha jab uski un pe nazar pari..

" nahi beta tabiyat kuch theek nahi lag rahi thi.. "

Apne hath mai pakra news pepper side pe rakhte hoe unho ne usse jawab dia tha..

" waise aj itni subha abe ki waja "

Farooq sahab ne usse poucha tha..

" ji baba hai tu sahi "

Zubab ne muskura kar jawab dia tha..

" ap dono baithe mai chai le kar ati ho ap "

Yeh kehti maham uthi thi lekin zubab ne usse roka tha..

" mamma ap baithe mai lati ho "

Yeh kehti zubab waha gai thi..

" mere dost ki beti ki beti hai business mai masters kar rahi hai.. "

Zubab chai ka chuki thi.. farooq sahab ko chai pite pite kuch yaad aya tha jab wo bole.. unki baat par zubab or maham ne ek dosre ko ek nazar samjha tha samjh tu wo gay the wo yeh bata kiyu rahe hai lekin phir bhi pounch na zaroori samjha tha maham ne..

" ap kehna kia chah rahe hai "

Maham ne apna cgai ka cup table par rakhte hoe poucha tha..

" mere dost be apni beti ki baat ki hai zaigham ke liye "

" baba wo kia jante nahi hai zaigham ka nikah ho chuka hai "

Zubab ne lamba sans lete hoe bola tha..

" janne ki kia zaroort hai jab kisi ko pata hi nahi hai wo larki hai kaha "

Atmosphere serious ho chuka tha..

" phir bhi wo biwi hai zaigham ki wo dhond raha hai usse mil Jay gi wo ek na ek din.. "

Maham ne unhe samjhane ki Koshish ki thi..

" ap sab ko lagta hai mujhe koi zubia ki fikar nahi hai mujhe bhi jitni bhi resources hai mere mai un ki madat se pata lagane ki Koshish kar raha ho magar hume yeh tak nahi pata wo zinda hai bhi ke nahi.. "

Wo dono heran hoe the unki baat par..

" baba sahi kaha apne hume nahi pata wo kaha hai kidhar hai kis haal mai hai hume kuch nahi pata lekin is baar wo khud apne liye faisla kare ga pehle bhi apne uski nahi soni lekin is baar sun lena.. "

Zubab ne bola tha..

" zubab bilkul sahi keh rahi hai is baar usse uski ray le lena "

Maham ne zubab ko baat ke sath mehmat koi thi..

" jii baba kafi arse bad zaigham khush tha awaz se mutmain lag raha tha.. mai nahi janti hunza mai kia hai jisne usse pursakoon kar dia hai.. bas is liye keh rahi ho usse uski ray leni hai "

Zubab ne kaha tha.. wo dono khush hoe the yeh jan kar ke unka beta mutmain hai khush hai.. akhir har maa baap apne aulad ko Yun hi dekhna chahte hai..

*******************

Dono khamosh the zaigham is liye ke uske pas kuch bacha nahi tha kehne ke liye alfaz khatam ho gay the uske.. zubia is liye ke uske pas himmat khatam ho gai thi.. janti thi wo har man Jay gi apne samne khare insan ke samne..

" mujhe chalna chahiye "

Sofe pe baithi hoi thi jab wo uth te hoe boli.. uske bolte hi zaigham bhi khara hoa tha..

" zubia plz ek akhri baar meri baat sun lo "

" Zaigham kiyuuu ap itne ziddi hai kiyu nahi man jante kiyuuu bar bar ek hi baat kar rahe hai jab jante hai mera jawab kia hai phir bbi kiyuuu kiyuuu kar rahe hai "

Tang akar usne usse bola tha..

" plz ek akhir baar phir mai wapis nahi bolo ga "

Umeed se usne bola tha I baar usne har mani thi.. wo sofe pe wapis baithi thi or zaigham uske samne gotno ke bal baitha tha..

" mere pas alfaz nahi hai zubia kaise apko yaqeen dil wao mai such mai apne kiye ka Azala karna chahta ho.. mana maine zohra janti hai ap yaha hai mujhe nahi pata apki family ko pata hai ya nahi lekin meri family ko nahi pata.. meri maa meri bahan apke liye bohot pareshan hai zubia.. meri mamma shayd itna mera ya zubab appi ka intezar nahi karti jitna wo apki karti hai jab se ap gayab hoi hai ek din nahi aisa aya jis mai unho ne apke bare mai na soucha ho apki salmti ki apki wapisi ki dua na ki ho.. unhe lagta hai ap meri nahi balke unki waja se gai hai kiyu ke mai apko hifazat se rakh nahi paya.. "

viraanWhere stories live. Discover now