Tourné

147 14 0
                                    

Harry

 Nemůžu tomu uvěřit! Ona se mi nabourala do hlavy a donutila mě dělat.... Sotva ji člověk začne mít rád a ona?! Bože... A co ji to napadlo taková dohoda... Sotva to profesorovi řekne, podepíše si rozsudek smrti. Leda by chtěla umřít...

Pablo

Ta dohoda je hrozná. A ještě horší je že jsem její součástí. To já mám vykopat člověka, který se nejspíše její vinnou proměnil v upíra. Nechci být ničí svačina.... Ale nechci aby se jí náhodou stal někdo jiný. Pokud získají z ní a z...Marca to co potřebují tak už by nikdo nemusel být pro nikoho jídlem. V opačném případě bude na tomto světě méně zrůd. Ale pro uskutečnění toho všeho musí Marca někdo vykopat... Ale proč ten někdo musím být zrovna já?!

Profesor

Jaké překvapení... Ta mrcha mi přeci jen k něčemu bude. Už dávno  víme že všechny naše usmrcovacímetody omráčí pouze mladé upíry které jsme potom schopni spálit. Ale víc je starých upírů... Na to jak zabít ty jsme ještě nepřišli...Ale s pomocí té ďáblovi děvky toho budeme schopni. A pak ji zabiju. A budu se vyžívat v tom jak mě bude prosit o slitování. Za to so udělala mě a spoustě dalších rodin zaplatí!

Faite


Datum Marcova vykopání bylo stanoveno. Zítra Marca vykopeme. Vlastně Pablo vykope. Netvářil se moc nadšeně když to slyšel ale já trvala na tomže to bude on. Nemyslela jsem to zle. Jen mi to příjde jako dobrá ironie osudu. Nový vykope starého aby se mohl starat o nás oba. Práce od začátku do konce. Pokud bude nějaký konec.

Teď surfuju po internetu. Ano i pětset let stará upírka má ráda net. Napadlo mě že by nebylo špatné si něco zjistit o muži co mě po mém raním výstupu nenávidí.

Typické Larry Stylson... Já věděla že jsem si to nevymyslela... Teda né uplně. Je zvláštní co vše dokáže fotoshop. Já když jsem dřív chtěla vypadat dobře na portrétu musela jsem neustále své portrétisty napomínat.... 

Slavná chlapecká skupina One Direction už koncem tohoto týdne odjíždí na tourné....   

To si ze mě dělá srandu! Koncem týdne? Já ho zabiju! Ne ještě líp.

Profesor

- Profesore?-

- To že jste dostala okno a byla venku neznamená že se můžete volně pohybovat po objektu.- řeknu méně nevrle než jsem zamýšlel. Mám dost své vlastní práce a ještě abych se staral co dělá ona....

- Mám pro vás zajímavou informaci.-

- Vážně? A kde jste k ní přišla?-

- Na internetu.- 

- O tom že nějaký ňouma vytvořil stránky zvané Facebook už vím a to nejméně osm let.- 

- Velmi vtipné. Jde o něco jiného... Jen tak pro zajímavost Facebook funguje už deset let. Víte o tom že pan Styles odjíždí?-

- Já mu dovolenou nepovolil.- o tomhle jsem opravdu neměl tušení. Styles...

- Má tourné ze svou skupinou.- řekne s úsměvem a měří si mě vítězoslavným pohledem.

- To si děláte legraci!- neskrývám překvapení.

- Obávám se že ne.- řekne a s mírným pohupováním boků jde k mému stolu a sedá si na něj. -  Někdo mu to bude muset zatrhnout.- řekne a upírá na mě své zelené oči. Nemůžu z ní spustit oči. Moment! Ona mě .... To si dělá ta mrcha srandu.

- Vypadněte z mé kanceláře! A už se ke mě nepřibližujte!- vyjedu po ní.

- Prokoukl jste mě co? No nic jdu si hrát jinam.- řekne s medovým úsměvem a odchází. Něco se stane....

Interview s upírkouKde žijí příběhy. Začni objevovat