Vtípky...

174 15 0
                                    

Faite

- Zrovna jsem se vyvalovala na gauči a projížděla svůj mobil a přemýšlela jakou hru si zahrát. Ano i 498 let staří upíři rádi hrajou hry na mobilu. 

Zjevně si myslej že když jsem vychlastala chlapa s pěti litry krve tak mě můžou držet o hladovce. Už se tu dva dny nikdo neukázal. Ani ten zatracený Harry. No ostatně, svoje jsem mu řekla. Když nedojde dneska tak si zítra udělám menší špacír po institutu. A to by se mu nelíbilo.

Zrovna střílím do poslední zombie když se ozve zaklepání. Že by nový krmič? Harry neklepe takže...

- Dále.- křiknu a odstřelím hlavu poslední zombie.

- Slečna Langdonová?- zeptá se klidně nějaký mladíček... No mladíček.. Max 25 let. Blond. Hubenej vysokej. Vypadá jk z nedělní školy. V nouzi by to byl použitelnej exemplář.

- V celé své kráse.- odpovím a překliknu na jinou hru. Pečení růžových dortů-. Super.

- To jo... Hele nevím na co ale mám vám donést tohle.- řekne a podává mi pitlík s krví. Nepřítomně natáhnu ruku a čekám až mi dá moji dávku.

Naše prsty se o sebe při tom otřou. Další AB. To mi snad dělají schválně. Rychle stáhnu ruku zpět a podívám se co mi doručil. 0.

- Nudá.- řeknu a dál sleduju mobil.

- Co?- zeptá se nechápavě. Ani vychování nemá. 

- To cos mi donesl. Ve tvých žilách proudí lepší materiál. Bohužel jsem nedávno vypila něco do pěti litrů takže...-

- Nechápu co meleš.- už tak mám nervy na pochodu ale tohle?! Vypnu mobil vstanu a jdu až těsně k němu.

- Takže teď si něco vyjasníme. Jsem upír. Je mi 498 let a ty se ke mě budeš chovat slušně ať už tě vytáhli z jakékoliv díry. Jo a tvoje krevní skupina je AB. To jen abys pochopil mou předešlou poznámku.- řeknu mu z očí do očí. Překvapivě se tváří velice pobaveně.

- Už zase někoho ovlivňuješ Faite?- ozve se znuděně ode dveří.

- Zatím ne Stylesi. Tady ten nováček neví co jsem zač tak mu to vysvětluji.-

- Chudák.- zakření se Harry. Páni povídáme si už týden ale první společný zájem jsme našli až teď když jeden druhého nesnášíme. OK.

- Tak co máš pro mě mé informace?- 

- Jo mám. V pátek. Já a blonďák jdeme s tebou.-

- To ne!- řeknu a sedám si zpět na pohovku zatímco Harry si sedá naproti a blonďák stojí a nechápavě zírá střídavě na Harryho a střídavě na mě.

- Ale jo. Prej se musí zaučit nebo co...-

- Hele a ptal se mě někdo na názor?- vloží se do diskuze blonďák.

- Víš co máš pravdu. Vyprovoď se ke dveřím a pak jdi za profesorem ten ti vše vysvětlí.-

- Pokud se nebude chovat zase jako přechytralej idiot.- doplní Harry.

- On se chová jako přechytralej idiot? To bych si s ním i pokecala.. Zejtra to vezmem přes jeho pracovnu.-

- Vy dva ste vážně pošuci.- konstatuje blnďák ode dveří.

- Ty jsi ještě tady?- řekne Styles a zazubí se. To už nevydrží ani jeden z nás a začneme se smát jako malé děti.

. . .

Harry

Kdo by to byl řekl?! Ono se s tou pijavicí dá upřímně zasmát. Né že bych jí odpustil ale jedno jí musím nechat. Je vážně sranda sledovat nechápavé a nevěřícné pohledy někoho nezasvěceného.

. . .

Pablo

Idioti. Když jsem bral tuhle práci nečekal jsem že se budu muset starat o sexy namyšlenou krávu a jejíž jediná zábava spočívá v tom že si bude ze mě bude utahovat se svým klukem.

Na to jaká je to dáma je nechutně dětinská. Ale i tak mi hlavou vrtá jedno. Jak mohla vědět o mé krevní skupině.

- Profesore?-

- Jde o slečnu Langdonovou..- odtuší.- Posaďte se já vám vše objasním.-

O deset minut pozděj

- To si ze mě děláte prdel!-

- Ujišťuji vás že vše co jsem vám řekl je myšleno vážně.-

- Takže té holce co vypadá tak na 20 je ve skutečnosti 500 let.- ujišťuju se.

- Mezi námi ano, ale v její společnosti se o tom zas tak moc nezmiňujte. Je náladová někdy jí to nevadí někdy by kvůli tomu... No je na svůj věk velmi citlivá.-

- Teď už nemůžu od smlouvi odstoupit co?-

- Bohužel. Ale ujišťuji vás že slečna Langdonová je v jádru velmi sdílná a vděčná společnice.- 

- A taky hladová. Co se vůbec stalo s posledním krmičem/ hlídačem/ společníkem...-

- Společník a vyzvědatel je tu jen pan Styles. A co se týče vašeho předchůdce....- začne větu ale nedokončí. Umím si představit co se stalo. Jsem v prdeli! Jsem v ....

Interview s upírkouKde žijí příběhy. Začni objevovat