Harry
Odjakživa jsme si s klukama dělali srandu z jeho dětinskosti ale tohle už trochu přehání... Ani já jsem nereagoval tak přehnaně na zjištění co je Faite. Alespoň doufám.
Sotva jsme došli do institutu a že to byla dlouhá cesta jelikož Niall neustále vyřvával že to věděl. Každopádě sotva jsme došli tak nás recepční poslala rovnou k profesorovi. Všichni kluci až na Nialla mě a Pabla museli zůstat přede dveřmi.
- Profesore.- pokývnu když vejdu. Niall vletí s pro něj nýní velmi typickou větou - Já to věděl a Pablo se jen lehce zamračí.
- To se podívejme elita vešla!- zvolá profesor nadšeně.... Kreten jakoby si myslel že jsem mu už zapomenul to že se do toho rozhodl zatáhnout všechny a zrušit turné.
- V celé své kráse.- odtuším.
- Prý jste někde zanechali slečnu Langdonovou.- řekne s lehkým pousmáním.
- Ano?-
- Kdo je slečna Langdonová?- ozval se náhle Niall.
- Faite.- řekneme s profesorem zároveň. Niall nepochopil a stále nechápavě zíral.
- Ta kočka.- pomůže nám Pablo. Jakmile Niall pochopí o koho se jedná je najednou jako vyměněnej. Jeho relativní klid je tatam. A začne vyšilovat.
- Ona měla zuby! Ty sis toho nikdy nevšiml? Né ja vím že si myslíš že jsem blázen! Ale nejsem! Ona vážně měla zuby!-
- To tak většinou bývá . - pokusím se o klidný tón hlasu ale vím že on ví že já vím.
- Ne Harry! Já vím že víš co myslím. Ty špičatý aa.- začne rozhazovat rukama všemi směry a .... no prostě vyšilovat. V tom se jako kobra vymrští profesor a dřív než stihne kdokoliv z nás reagovat už zapichuje Niallovi stříkačku do krku. Načež Niall padá k zemi...
Faite
Čekala jsem až odejdou v koruně jednoho z topolů lemujících hřbitov. Niall vyšiloval a to hodně... Neřekla bych že je jeden z těch co se složej když ukážu svůj krásný úsměv a řeknu pár vět o kastraci.
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...