Faite
- No to si ze mě děláte už....- zakleju když mě další adresa na upíra co by v těch komplikacích mohl mít prsty... Stojím před nahrávacím studiem mezi bandou holčiček vyřvávajících 1D.... Harold se mi bude prostě pořád plést pod nohama. No to nebudeme řešit teď se odtud musím dostat tu fosílii můžu prověřit jindy ještě mám 3 možnosti... no vlastně jen 2.
...
Harry
Jeli jsme zrovna k nahrávacímu studiu když jsem ji za zatmaveným sklem viděl... Stála mezi těma holkama a tvářila se jakoby právě spolkla česnek. Myslel jsem že mě jen šálí smysly ostatně nebylo by to za poslední dobu poprvé... ale ne byla to ona.
Ani jsem si nevšiml co dělám a už jsem Paula prosil ať zastaví... A než jsem se zorientoval v prostoru a čase už jsem otevíral dodávku a běžel vstříc hučícímu davu. Co to dělám?!
Faite
Už jsem byla na odchodu a prodírala se poměrně snáze pryč z toho křiku... Nicméně jsem se otáčela zpět ještě dřív než se ozvalo zoufalé - Faite!
Hold Harold alias B je cítit na míle daleko.
Upřímně musím říct že když jsem viděla jak vběhl do davu a ten se na něj okamžitě vrhl bylo mi ho trošku líto.. jen maličko. Bodyguardi toho překvapivě proti hormony nabitým holčičkám moc nezmohli. No nic práce pro chlapy zase zůstala na Faite.
Po chvíli se několik holek podvolilo mému nátlaku a odstoupily od něj k nim se postupně přidávaly další až jsem si ho mohla docela pohodlně vyzvednout.
- Nazdar B-čko máme se? Máme se?- zeptám se s ušklíbnutím.
- Nijak zvlášť. - odsekne a oprašuje si sako.
- To je skvělé, každopádně když dovolíš byla jsem na odchodu...
- Kvůli mě?- zepá se se sebestředným výrazem.
- Na to aby jsi znal pravdu nemusíš bejt geniální. Ten nátlak dlouho nevydrží tak se vrať do auta nebo polez se mnou.- řeknu mu a otočím se na svých nových luxusních lodičkách značky Christian Louboutin.... Jo pokud jsem vůbec kdy litovala svého odchodu z institutu tak v tu chvíli když jsem si uvědomila že celý můj šatník je pryč.
- Mimochodem díky.- řekne jakoby nic když jsme už hodný kus za studiem.
- Dárkový koš s krví typu AB se vždy hodí.- odpovím.
- Dobře zkusím ti ho obstarat.- řekne a tiše se zasměje.
Co to má zase kurva znamenat?!
- Takže kam jdeme?- zeptá se po chvíli trapného ticha.
- Řekla bych že poctíme návštěvou jistého...... Sama Beniho. Vyhovuje ti to?- Co blbneš ty krávo blbá vždyť jsi před ním utíkala! Co to dělám?!.... Nadávám si do všeho možného...
- A kdo to je?-
- Někdo hodně starý...Navštívíme upíří domov důchodců.-
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...