Harry
Pro profesora jsem musel celej zasranej týden musel sepisovat hlášení o mém výletu s Faite... Jednou nebylo dost podrobné, jednou jsem tam psal nepodstatné věci... a do toho všeho mě dál posílal do cel s mladými upírkami... Mám šarm... ale proboha už si připadám jak nějaká fantasy verze gigola.
Kdybych dostával alespoň zaplaceno ale ani to ne a k tomu si už i kluci stěžují na to že málo s nimi nacvičuju. Jak rád bych zase řešil obyčejné problémy populární hvězdy, ale s Faite se asi vše mění co?
Marco
Přísahám že kdyby Faite nebyla silnější tak bych ji denně přehnul přez stůl a pořádně jí ze zadu dal najevo jak mě sere to co mi koupila... Snad možná bych radši nosil i tu roztrhanou košili z rakve. Už týden střídám 3 tryčka, modré s nápisem - Miluji svou mámu, růžové s nápisem - Miluji svého přítele a černé tričko na kterém je nápis - Panic Forever....
krom toho mám taky nějaký boxerky s Garfieldem.... nemohu soudit ale nepříjde mi to zrovna sexy, elegantní ani nějak free.... Tohle ani není styl...
Už jsem jak ona... To je součástí úpírství i stát se nejvíc povrchním tvorem na planetě?
Faite
Celičký týden přemýšlím odkud ho znám.... Normálně si lidi pamatuju.... tedy když je zabiju či proměním... nebo s nimi spím, ale co jsem dělala s profesorem že si jej pamatuju i když né přímo?
Už jsem se hrabala i ve svých starých albech ale nikde jsem ho vyfoceného neměla... ani za mlada ani v jeho současném stavu.... Odkud tě znám?
Předem se omlouvám všem co tuto hovadinu ještě čtou za tuto extrémně krátkou část... hold jsem potřebovala nějak zaplácat volný čas tak příště snad zase něco ,,lepšího''.
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...