Faite
-Nazdar profesůrku ještě jsme se nepotkali ale myslím že ty toho o mě víš dost a já o tobě víc jak tvou krevní skupinu vědět nepotřebuju. Teď ale k věci. Takže za prvé jak se jmenuje AB?- řeknu a kývnu směrem k blonďákovi když příjdu s Harrym do kanceláře a bez vyzvání si sedám do křesla.
- Slečno Langdonová dáma jako vždy. Tohle je pan Pablo Stephenson. Věřím že pokud budete chtít bližší informace zeptáte se nebo využijete jednu ze svých technik.- řekne skoro opovrživě.
- No dobře. Tak a teď k zásadnější věci. Takže v kostce. Pokud budete chtít měnit personál či nahradit Stylese někým jiným řekněte těm ubožákům o mě všechno. Vyhneme se tak té trapné situaci že nebudou chápat mé hlášky. Věřte mi doktore za těch 498 let jsem nezažila nic horšího než to že někdo nepochopil mé vtipy.- řeknu a zvedám se k odchodu.
- Věřte že to není to nejhorší co se vám může stát.- řekne záhadně a sklopí hlavu k nějakým papírům na stole... moment!
- Vážně? Vy mi vyhrožujete?-
- Možná.- řekne neurčitě.
- No tak to se taky nemusím vrátit.-
- Oba víme že se vrátíte.- řekne aniž by vzhlédl od papírů.
- To je fakt.- zasměju se a otočím se k Harrymu a blonďákovi. Zavěsím se za jejich nenabídnutá rámě.
- Tak zatím profesůrku.-
. . .
Harry
Tohle bylo divné. Profesor vždy o Faite mluvil jen s uznáním. Ale tváří v tvář? Co to bylo?!
. . .
Faite
Vítr! I když jsem neživá tak mi jedna věc chyběla víc než jiné a to právě onen vítr. Slunce mi... no né zrovna chybělo ale je fajn vidět i světlo nepocházející z žárovky.
- Ty nehoříš?- zeptá se Pablo nechápavě. A hned na to si uvědomí tento fakt i Harry. Ach ti primitivové.
- Ne nehořím to ale neznamená že je mi slunce příjemné a česnek mám ráda co se týče dřevěných kůlů v mém srdci ani ty mi moc nevadí.
- Můžeš ty vůbec umřít?- zeptá se opět Pablo znechuceně jakobych byla mšice na jeho oblíbené kytce.
- Jistě že můžu. A ne, nebudu ti vykládat jak mě zabít.-
- A mě?- zeptá se Harry škádlivě. A to mě ještě před pár dny nesnášel? Člověk by spekuloval o jeho pohlaví.
- Ne.-
- A proč?-
- To není vtipné Stylesi. Nastoupíš už do toho auta, nebo tě mám prokopnout dveřmi? To slunce mi vážně není zcela příjemné.-
- Až po tobě.- řekne a galantně mi otevře dveře. Pak sám nastoupí na místo spolujezdce a za volant si sedne Pablo. No super.
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...