Vítejte v realitě pane Stylesi

275 23 0
                                    

Faite ( nyní )

- Čáu Marco! Tak co neseš mi nějakou svačinku? Třeba AB?-

- Slečno Langdonová už jsem vám párkrát říkal že vtípky o mé skupině si máte nechat pro sebe.-

- To potom ale postrádá smysl drahý Marco.- řeknu naoko lítostivě. - Však já vím dobře co mi vedete. Tak pojď  B já tě neukousnu. Aspoň né hned.- 

- Má smysl pro humor.- řekne mladík směrem k Marcovi který doposud stál za dveřmi. Je vysoký kurnaté vlasy má v ulízaném culíku a oči barvy leknínu si mě s překvapením měří. Docela hezký to se musí nechat, ale ten účes.... No oproti těm páprdům s doktorátem co tu byli před ním je to rozhodně lepší.

- Pane Stylesi měl jste počkat za dveřmi... To je jedno. Představuji vám Faite Langdonovou. Slečno Langdonová tohle je pan Harry Edward Styles.- tak Harold...

-Ale drahý Marco. Jsem sice stará ale na etiketu si moc nepotrpím to sis už mohl všimnout.-

- Jak to myslí stará?- zeptá se nechápavě Harry a otočí se na Marca.

- To zjistíte. Tady máte složku pokládejte jí tyto otázky a zaznamenávejte je.- řekne Marco chladně a podá Haroldovi žlutou složku kterou jsem během měsíce viděla snad stokrát. Myslela jsem že to tu bude zajímavější. S tímhle by to mohlo vyjít.

Když Marco odejde posadí se Harry sebejistě na židličku naproti mě a otevře složku pak vezme tužku a začne klasické interview.

- Tvé celé jméno?-

- Faite Catherine Veronique Langdonová.-

- Věk?-

- 498 let.- odpovím a s pobavením sleduji jeho překvapený výraz který tihle neinformovaní chudáčci okamžitě získají.

- Prosím?- zeptá se ještě jednou a upře na mě ty svoje lekníny.

- 498 let. Příští měsíc 499.-

- Musíš vtipkovat?! Hele já tu taky nechci být ale musím tak nám to oběma zjednoduš a..- tak to je překvapení. On si myslí že si dělám srandu.

- Zlato já ale nevtipkuju tak to hezky zapiš na papír a jdeme dál už chci svoje AB.- řeknu a usměju se na zrcadlo na zdi. Vím že mě za ním sledují. Ostatně jako vždy. Úplně vidím jak se Marco otřásá.

- AB?- zeptá se nechápavě.

- AB. Krevní skupina. Teda dřív jsme to nazývali jen výborná, humus, ucházející ale vědci nám dali tyhle kratší názvy.-

- Dobrej vtip ale já měl dneska nahrávat novou písničku a rád bych to ještě stihl tak..- to už je moc! Proč nikdy nikoho neinformují!? Idioti! Prudce vstanu a přejdu k zrcadlu. 

- Občas by jste taky mohli někoho informovat předtím než ho sem pošlete.- řeknu. Cítím je za tím zrcadlem... Marca, A a nějaké B. 

Pak předstoupím před Harryho můžu k němu jen na metr víc ne. Dávají jim nějaký náramek který vysílá elektrické rány. Jo ty cítím i já. A příjemné to není...

- Tak cukrouši. Interview je u konce požádej ty páprdy B a A aby ti dali přesnější informace protože já takových neinformovaných tutanů mám dost.- řeknu mu a odcházím do svého pokoje. 

Celý tenhle areál je něco jako byt. Pěkně nepohodlný byt. Místo obýváku výslechovou místnost. V kuchyni jsou jen normální potraviny do ledničky mi totiž zapoměli tak nějak dát krev... Asi mě nechtějí překrmit nebo co... No a ložnici nemám. Nejspíš usoudili že když nespím nepotřebuji ložnici. No a tak jediným místem které se tak nějak dá nazvat pokoj je zimní zahrada do které mi dali bílou lešku.

- Takže Harry.... B... To by byla svačinka... Nebo hlavní chod...-

. . .

Harry

- Řekněte mi to!- řvu na profesora Thredsona. To on mě sem totiž přizval řekl mi ať si nasadím náramek a jdu za Marcem. Nic víc

- Prosím uklidněte se pane Stylesi. Jak vám sama řekla je Faite Langdonová. A ano je jí už 498 let.-

- Takže teď si ze mě budete dělat blázny i vy!?-

- Nikdo si z vás blázny nedělá, to vás mohu ujistit. Slyšel jste někdy o upírech.?-

- Ooo, tak to mi chcete říct že ta holka je Elena nebo snad Bella?! Nebo co!?- 

- Ne je to Faith Langdonová a narodila se v roce 1516. A ano je upírka.- řekne  klidně a upírá na mě své vodové oči.

- To není možné!-

- Vážně ne?- zeptá se jakoby nevině. 

Tak pojď B  zazpívá mi její hlas v hlavě... AB Krevní skupina..

- Ona je upír! - vykřiknu a skoro v hlavě vidím jak vyskakuju ze židle jako nějaká kreslená postavička.

- Vítejte v realitě pane Stylesi.- řekně profesor a postaví se a projde se po místnosti a čeká až zpracuju tuto informaci.

Interview s upírkouKde žijí příběhy. Začni objevovat