Faite
Po dlouhé době v nákupním centru. Jak mě ten ruch chyběl... všude lidé a boty a oblečení a zase boty. Skoro už jsem zamířila k obchodu s luxusními šaty.... Ne! Úkol je jasný, nové oblečení pro Marca.... nové oblečení pro Marca..... Tahle motivační fráze moc nefunguje... Kurva já jsem v nákupáku! Koho zajímá Marco?
...
Po čtyřech hodinách nákupů jsem si konečně vynahradila zničené lodičky a věci co zůstaly v institutu...bohužel jsem doopravdy nějak zapomněla na Marca a tak jsem těsně před zavíračkou zapadla do nějakého obchodu s humornými předměty, popadla 3 trika a pár trenýrek, hodila to na pult a zaplatila.
- Slečno Langdonová, jakpak se máte?- ten jízlivý hlas bych poznala všude.
- Skvěle profesore, právě jsem si vynahradila oblečení co zůstalo v institutu. Co vy?- odpovím zdvořile a rychle shrábnu oblečení do tašky.
- Netušil jsem že jste tak radikálně změnila styl.- řekne a zasměje se vlastnímu vtipu.
- Nebuďte najivní to je pro Harolda.- zalžu a vycházím z prodejny načež u profesora se vystřídá znechucený výraz nad tím co si myslí že se Stylesem mám a bolestný, když mu podjela hůlčička a on ztěžka dopadl na slabší nohu.
- Kde vy ste se tu vzal? Rozmáčkl jste si silikonové prso?-
- Včera jsem s Haroldem hovořil. Povídali jsme si o tom jak jste jej tahala po všech čertech.-
- Vskutku? Závidíte?-
- Ani v nejmenším. Nemám náladu se někde tahat s děvkou... Chci vám pouze říci že Harolda necháte na pokoji. Potřebujeme vás, ale nejsme schopni vás držet...což mě ani netušíte jak moc štve, každopádně nám nebudete svádět a rozptylovat pracovníka. Je to jasné?- řekne a významně se na mě zahledí těma vodovejma očima. Tohle je prvně co ho vidím tak z blízka... Kde jsem ty oči už viděla? To je jedno! Mě nikdo nic nakazovat nebude!
- Profesore... tančíte na příliš tenkém ledě a ani netušíte jak moc ráda bych vás teď zabila a hádám že právě proto jste mě vystopoval tady. Takže vám to řeknu takto... Budu si dělat co chci, kdy chci a s kým chci... jen se zeptejte Marca.- řeknu a pousměju se nad jeho zaraženým výrazem.
- Marca?- zeptá se nechápavě. A tak pán se to doopravdy nedozvěděl že Marco se probudil.
- Ano, snad nevěříte že oblečení je skutečně pro Stylese.- řeknu a zasměju se.
- Oni ho nezahrabali?-
- Pouze rakev s jakýmsi feťákem co už to měl za sebou... v podstatě.- řeknu a mávnu na taxík před nákupákem. Není překvapením že okamžitě zastaví... ti muži...
- Takže Marco žije?-
- To jsem teď právě řekla. A s vaší inteligencí bych čekala že to pochopíte hned. Nevadí i ti nejlepší zvládnou zklamat. -
- Pozdravujte ho.- řekne profesor opět s jízlivým pousmáním... které se mi tentokrát ani trochu nelíbí... Kde jen jsem ty oči již viděla....
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...