Rozřešení? Nikde

163 14 4
                                    

Harry

Konečně doma...teplá vana... žádná Faite, žádní úpíři žádný prof.... Ne ani tuto myšlenku mi není dovoleno dokončit. Na kraji vany zacinkal telefon - PROFESOR.

Jedenu blbou hodinu chci mít už klid. A zase nic přišla SMS!

Za deset minut v institutu. Budete vysvětlovat.

Do řiti!


Faite

Sotva jsem dorazila, vzala jsem své dříve krásné lodičky a hodila je do koše. Fuj takového bahna. Lidi tvrdí že gentlmani vymírají či už vymřeli, bohužel to není otázka pouze tohoto století.

- Kde si byla?- vyletí na mě z kuchyně Marco. Náš malý genius přišel na to, že ho už nezamykám. Gratulace...

- Řešit svoje problémy.- řeknu líně a koukám do ledničky plné pytlíků s krví.... Dneska mám kdoví proč chuť na... B. Nakonec popadnu obyčejnou nulu AB. Harold mi do hlavy nepoleze.

- Nechceš pít něco čerstvějšího?- zeptá se znechuceně Marco, když po něm hodím pytlík s jiným ABčkem.

- Ale copak se nám to stalo z moralisty co mě nazýval nechutnou?- zeptám se se smíchem a pořádně si usrknu ze svého pytlíku.

Jak se zdá nepobral to s vtipem jak já. Pustil svůj pytlík na zem a v očích se mu mihl plamen co jsem už dlouho neviděla. Na malou chvíli zaváhal a pak se ke mně leopardím krokem začal přibližovat.

- Začalo to nějak takhle.- řekl s hlasem, který měl v sobě silnější španělský přízvuk než normálně a obešel mě, pak jsem ucítila jak mi rty zezadu přejel krk. A hned byl zase pryč!

Zajímavé jak se karta otočila.

- A jak to pokračovalo?- zeptám se a usrknu trochu krve z pytlíku.

- Asi takto.- řekne a najednou stojí přede mnou, drží mě za boky a tiskne svá ústa na má a pomalu mi vtlačí jazyk mezi rty. Aspoň projednou potřebuju, na Harryho zase zapomenout. To, že jsem ho dnes všude tahala, ač jsem před ním chtěla utéct byla chyba. A Marco mi teď pomůže, aby se neopakovala.

Takže mu polibek s lehkou drzostí oplácím. Postupně jeho ruce začnou putovat z mých boků nahoru. Jedna ruka mi vyhrnula blůzku a laská moje ňadro zatímco druhá mi vypáčila pytlík s krví z prstů a hodila jím o stěnu až všude vystříkla ona božská tekutina. Bylo mi to fuk, jeho laskání bylo to co jsem opravdu potřebovala.

Nechtěla jsem ale zahálet, takže jeho roztrhaná pohřební košile odletěla též pryč. Někam bych si měla poznamenat, že mu musím koupit nové oblečení... Nikdo nechce věčnost strávit ve starém kabátě no ne?

- Promiň stále se mi to nevybavuje.-zamumlám mu a přitáhnu si ho za opasek blíže k sobě.

- Rád ti to připomenu.- zachraptí a moje blůza je jednou pro vždy pryč a už se jeho ruce perou s mojí Ačkovou sukní.

- Udělalo ti mé oblečení něco konkrétního?- provokuju dál a lehce se zasměju, když mi jazykem přejede po klíční kosti.

- Existuje. A už mlč.- zavrčí. Páni! Vědět co se z něj stane, už bych ho proměnila při druhém setkání. Jak to asi umí Sam? A jak by se asi choval Harry? Ne... jeho dnes ne..

Zasténám nad myšlenkou na něj.

Marko si to naprosto chybně, ale naprosto správně přebere jako reakci na to, jak mi skousl bradavku.

Už nečeká a má milovaná sukně už bude jen zavinovací. Čekala jsem, že budou ještě nějaké hry, ale ne i spodní prádlo je pryč. Až teď jsem si zcela uvědomila, že to není jen rozptýlení. Je to něco co životně potřebuju a tak jeho kalhoty a spodní prádlo letí na druhý konec místosti. Už jej chci mít v sobě. Hned!

Vydám další sten... Marco moc dobře pochopil, vzal mě za zadek a vyhoupl si mě do náručí, už naprosto intuitivně jsem omotala nohy okolo jeho pasu. Přenesl mě k nejbližší komodě, na kterou mě posadil. Jeho chlouba se neomylně vsunula přesně tam, kam měla a zas a znovu.

Řítili jsme se do propasti ze které nebylo úniku. Jediným neomylným důkazem toho co se stalo byla ozvěna po našich výkřicích.

Profesor

Naše malá svině se vrátila. A nejen to, musela do toho hned zakomponovat i Stylese. Kdoví co zase chystá. Nechal jsem se moc unést, když jsem ji provokoval těmi hochy... Docela elegantně se to vyřešilo. Potřeboval jsem ji a stále ji potřebuju, ale moje nenávist k ní, je až moc silná, než abych s ní mohl pracovat.... A to i po těch letech.



...

Btw. Lidi omlouvám se Wattpad trocha blbnul a díl se publikoval ještě před dokončením. Všem se za toto nedorozumění omlouvám ;)




Interview s upírkouKde žijí příběhy. Začni objevovat