Den D

116 13 0
                                    

Faite

Dělala jsem hromadu nelegálních a dá se říci pohanských věcí. Párkrát jsem i vyhrabávala nemrtvé takže nechápu proč jsem teď nervózní. Teda ano, nikdy okolo mě nebylo tolik civilů. A pravda teď tu mrtvolu nevyhrabávám já.

Profesor zařídil že celý blok je vyklizený aby nedošlo k újmě na zdraví a prozrazení. No v případě profesora jde výhradně o to prozrazení, že?


Harry

A je to tu. Všichni stojíme před hrobem Marca. Faite tu stojí nádherná jako vždy. Její vlasy vlají v jemném větříku a černá košile se jí tiskne k hojně obdařené hrudi. Ve vzduchu je cítit očekávání... Všichni čekáme na něco velkého. Je mi jen líto že už i u tohohle mají být kluci. S Faite se ještě ani neseznámili.... Vědí jen že je to kočka a že blonďák jménem Pablo se chystá vyhrabat mrtvolu předešlého probačního. Né že by už i to nebylo dost ale přeci jen ty upíří srandy...

Ani nevědí že tohle mohou být jejich poslední minuty...


Niall

Páni to je kočanda.... nevím proč ale mám nutkání si to pořád opakovat a přitom cítím povědomý tlak... Vím že bych neměl jsme na hřbitově... Ale je tak proklatě sexy. Nechápu proč o ní Harry nemluvil.... A to s ní dělá na něčem tajným za našimi zády už jak dlouho! Sobec! Ani podělit se nechtěl! Ale já mu ukážu. Nikdo neodolá šarmu Nialla Horana. Nikdo!


Interview s upírkouKde žijí příběhy. Začni objevovat