Pablo
Zarazil jsem rýč do tvrdé zeminy a kus odhodil stranou. Po včerejším dostaveníčku s bohem jsem byl smířený s nejhorším. I když pravdou je že smrt asi není tím nejhorším co by se mi dnes mohlo stát. Bez vědomí ostatních jsem Faite požádal aby mě zabila kdyby k tomu došlo... Ale život mám rád a upřímně takhle jsem si svůj konec nepředstavoval.
Faite
Kope tak nechutně pomalu. Ač povívá vítr a je pod mrakem je naprosto nechutné slunce. Už chápu proč si profesor zvolil tenhle den a tuto hodinu.
Zaryje, vytáhne, odhodí... zaryje, vytáhne, odhodí... zaryje vytáhne odhodí. Tak nechutně pomalé tempo! Kašlu na profesora kašlu na to co jsem chtěla a nechtěla. Zničím si manikúru? Tak ať alespoň něco budu cítit a nebudu tu stát a tupě zírat na to jak se tu Pablo lopotí a přemýšlí nad svým nuzným osudem...
Už už jsem se natahovala pro lopatu. Pak jsem si ale vzpomněla na to čím jsem. Proboha proč na to neustále zapomínám?!
Upřela jsem oči na blonďáka a jak najednou makal. Musela jsem se pousmát, tohle jsem já né ta troska kterou se poslední dobou stávám!
Harry
Z ničeho nic se Pablovo mechanické tempo zrychlilo že jsem ho přes létající hlínu ani neviděl. Co to ku.... Faite.
Podíval jsem se na ni a není žádným překvapením že svoje pronikavé oči upírala Pablovým směrem.
- Faite...- napomenul jsem ji unaveným hlasem.
- Harry?- zeptala se ale nespouštěla oči z Pabla.
- Mohla bys prosím přestat ovládat Pabla?-
- Ne ještě něco?- zeptala se kousavě. Takže konec milé Faite. Jak chce! Konec milého Harryho!
Pohnul jsem se tak rychle že jsem se ani nestihl zamyslet nad hloupostí kterou se chystám udělat. Ale bylo pozdě. Najednou jsem ji držel ve svém náručí a líbal ji. Byla celá ztuhlá jako mrtvola... Nevědomky jsem se pousmál ale trvalo to jen zlomek okamžiku protože ona mi začala polibek oplácet. A to žhavě.. hodně žhavě. Bylo to jako reflex a už jsem šátral po zadních kapsách po kondomu...
Niall
To si ten hajzl dělá srandu! Jsme na hřbitově a on ji tu ocumlává jak karamelku! Ale to mám dělat já.... Teda aspoň myslím. Já měl vždy kočky a on ošklivky i když tvrdil že jsou nádherné.. To ale nemá význam! Jsme na hřbitově! A vyhrabáváme mrtvolu! Ani já nejsem takový prase..
Už hledá i kondom! To je moc už jsem na něj chtěl zařvat ale Liam byl rychlejší.
- Harry! Nemůžeš brát ohledy alespoň na ty mrtvé když už ne na Nialla který je z toho mimo?!-... Hajzl... Mohlo mě napadnout že si bude chtít udělat ze mě srandu.
- Nejsem mimo! Jen jsem znechucenej.- odseknu.
- Ale jdi hřbitov je pro tebe moc? Já měl za to že jsi to dělal i na školních záchodcích v Austrálii.- poznamená Harold který byl tak laskav a odtrhl se od té kočky.
- Tam nebyli mrtví.- podotkl jsem...
- Když je řeč o těch mrtvých...- ozval se z díry která tu ještě před chvílí nebyla ten blonďatej... co to má vůbec za profesi? A kdo je vlastně ta kočka? A jak..... Kurva...
Zayn
Podle nechápavých pohledů Louise, Nialla a Liama jsem pochopil že nejsem sám kdo nechápe. Doteď mi to z nějakého důvodu nepřišlo divné ale teď.... Něčím nás nadopovali...nebo..?! Co to je?! Vím co se dělo ale můj mozek... Jakoby to přijal a okolnosti ? Na těch nesešlo.... Co to kurva je?!
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...