Harry
- To co jste viděl pane Stylesi... Nemusím vám snad říkat že to zůstane jen mezi námi...-
- Jak odůvodníte jeho smrt?- zeptám se chladně.
- Máme kontakty.- odpoví stroze.
- Co teď?-
- Teď jeďte domů. Zítřejší schůzka platí. Doporučuji vám se pořádně vyspat.-
Vám se to lehko řekne vy bezcitný idiote. Pořád to vidím před očima. Ani kapka krve jen zarudlé otvory na krku a bílošedá kůže.
. . .
Faite
Není první se kterým jsem tohle udělala. Toho posledního jsem ale zabila rovnou nehodil se ani na flirt. Johnatan Peters. Takové klasické jméno...S Marcem jsem nic takového neplánovala ale alespoň z počátku. Situace se ale změnila. Musela jsem to udělat. Chtěla jsem to udělat. Tak v čem je problém. Vždy jsem se uměla přetvařovat a právě ta má maska vyděsila Harryho ale obvykle mi ta maska obalila i vnitřní city.
Nyní ve mě hlodá pocit lítosti. Musím se toho zbavit. Je to jako na začátku. První léta kdy jsem se učila žít s tím čím jsem.
Už vím co musím udělat.
. . .
HarryS klukama a managementem na dalším tourné. Odjíždíme koncem příštího týdne takže tu mrchu už nebudu muset snášet dlouho. Ale jak k ní můžu dneska přijít bez pocitu znechucení a mluvit s ní nezávazně o tom jaká je to kurva a pak o tom ještě napsat správu?
Už stojím asi čtvrt hodiny před jejími dveřmi a pokouším se mentálně připravit. Na některé věci se ale připravit nedá tak jen otevřu dveře a vstoupím.
. . .
PabloDnes brzo ráno mě probudil telefon.
- Kterej blbec?-
- Profesor Charles Thredson.-
- A co po mě potřebujete?-
- Chci vám nabídnout práci.-
- A o co se jedná?-
- Přijďte okolo dvanácté na pohovor. Když vám nebude nic vadit budete moci... Vlastně budete muset nastoupit hned do našich služeb.-
- Do služeb královské rodiny?- najivní otázka bývalý trestanec. Dealer, padělatel a mnoho dalšího. Ne o královskou rodinu se jednat nebude..
- Do služeb vyššího dobra. Emailem vám pošlu adresu a instrukce, zatím.- řekl ten týpek a zavěsil. Takže nabídku práce kterou dostanu po své bohaté minulosti, dostanu od nějakýho pošahanýho týpka co je od červenýho kříže? Super. No horší než můj dosavadní život to nebude...
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...