Fite
Dnes je něco jinak.. Po tom co jsem zaznamenala že výtah odjíždí a to pravděpodobně se Stylesem bylo něco okolo jedné ráno... Nechápu co tam tak dlouho řešili. Tak jsem spala a co?
No a od té doby co Styles odešel jakoby dům byl prázdný. Žádné kroky na chodbě, nikdo za zrcadlem. Kdyby tu tak nevoněla všudy přítomná krev začínala bych... Ne se bát, spíš nudit. A to by nechtěli. Tahle jejich změna v chování je... Osvěžující.
- Slečno Langdonová?- a, Marco, konečně večeře ani jsem nezaznamenala jeho kroky... No nevadí.
- Drahý Marco! Co tě ke mě přivádí? Že by byl čas snídaně?-
- Ano a mám pro vás potěšující zprávy.- odpoví a vypadá nějak uvolněně. Není napnurý jako tětiva luku. Tady něco nehraje.
- Tak říkej.-
- Mám pro vás ke snídani AB a hned po snídani k vám uvedeme pana Stylese.-
- To první drahý Marco je vskutku skvělá zpráva... Ale to druhé? Proč by mě mělo k sakru zajímat že příjde?-
- No vzhledem k okolnostem...- tak o to tady jde.
- Marco prozradím ti jedno tajemství. Vlastně hned několik. Kromě hladu, slasti, orgasmu, pomstychtivosti a pár podoných věcí necítím NIC. Pokud jde o tohle. A i kdybych cítila tak jsem spala s Napoleónem, Jackem Rozparovačem a několika dalšími nepodstatnými postavami historie. Ouha! Ony to ale jsou podstatné osobnosti že? Takže proč by mě po nich měl zajímat nějaký zpěváček co je chvíli na výsluní?-
- Špatně jste se vyspala?- zeptá se Marco s pochlebným úšklekem. To byla podpásovka. Jednou se něco dozví a už to zneužívá.
- Vlastně jsem se vyspala nádherně.. Ty polohy až se mi zastesklo po starých časech. Muži byli tenkrát v posteli mnohem více kreativní... O, a já ti slíbila několik tajemství že.... No dám ti teď ještě jednu informaci kterou můžeš tomu svýmu profesůrkovi vyřídit. AB s pytlíku je nic oproti tomu co ti koluje v žilách a až se budu nudit nezaručuju že dám přednost téhle balené červené vodě.- řeknu a laškovně mu přejedu prstem po hrdle. Ty elektrické šoky vážně nejsou úplně nejpříjemnější ale chci aby si uvědomil jak je zranitelný. Chci aby znal hranice do kdy mě může pokoušet.
Nakonec své vystoupení zakončím tím že mu vytrhnu pytlík z ruky a odkráčím si to do šatny. Jeho hlava mi poskytla dost informací abych věděla do čeho se obléct...
. . .
HarrySezení s profesorem se protáhlo až do brzkého rána. Shodli jsme se na tom že bude lepší když Faite budu vyslýchat neformálně bez předem připravených otázek. Takže podle toho co jsem pochopil z toho co mi řekli chtějí abych s ní měl 3x do týdne ranní schůzku a 4x večerní. Je zjevné kam tímto rozvrhem míří.
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...