Faite
- Tancuješ krásně.-
- Ty taky netancuješ špatně.-
- Nechceš jít někam kde budeme mít víc soukromí?-
- Proč ne? Máš auto.-
- Uf ....-
Hlavní nevýhodou upírství je to že nespíte a když náhodou jo tak vidíte svoji minulost. James Cobain... To byl kus... v pětasedmdesátém. Zadní sedadlo jeho auta. To bylo něco, tenkrát jsem poprvé měla fotbalistu a to svalnaté tělo. Tenkrát mi ho bylo i trochu líto když jsem viděla jak tam tak bezvládně leží ale ten cit se mi mihl hlavou jen na chvíli.
. . .
Harry
- Jste připravený?- ptá se mě profesor. Připravený asi nikdy nebudu ale ona je jako magnet. Možná tu je ze stejného důvodu i Marco...
- Jsem.- zalžu a vejdu. Opět mě zcela uchvátí. Má na sobě černé šaty které objímají její postavu přesně na těch správných místech.
- Pan Styles. Jak milé tušila jsem že dojdete.- řekne sametovým hlasem a projde okolo mě jako predátor když si obhlíží svou kořist a k tomu ten tlustý perský koberc tlumí její kroky na vysokých jehlových podpadcích.
- Samozřejmě že jsem přišel nedokončili jsme interview.- odpovím a doufám že to zní přirozeně.
- Oba víme že to není tak úplně pravda že?- řekne a usměje se. Zvláštní ať udělá jakoukoli grymasu její oči zůstávají stále chladné. - To ale nyní nebudeme řešit, posaďte se.- řekne a pokyne k židli naproti křeslu.
- Dobře takže věk vím..-
- Nejste nervózní? Víte kdo jsem a kolik mi je.- řekne a sladce se usměje.
- Ne nejsem nervózní.- odpovím.
- Lžete oba to víme. Cítím váš tep...- jak to dělá?! Včera byla jako normální holky a teď? Je jako někdo starší. Blbče! Ona je starší...
- Takže první dnešní otázka.- řeknu a přejdu její poznámku. - Která doba vám je nejbližší?-
- Nejspíše to budou Napoleónské války.- řekne a usměje se jakoy si vzpoměla na něco vtipného.
- A proč.-
- Byly války. Pocelé Evropě to za druhé světové sice byly taky ale už mnohem víc hlídali kolik vojáků zmizelo.-
- S kým jste se v té době stýkala?-
- Se spoustou vojáků samozřejmě... S Napoleónem, Nelsonem, Josephin a samozřejmě s Marií Louisou ta byla vždy velice milá nicméně Josephin byla hezčí...-
- Znala jste se s Napoleonem!?- zeptám se tentokrát s vlastního zájmu jelikož tuto otázku ve složce nemám.
- Samozřejmě. Docela děvkař jeho krev jsem nikdy neochutnala měli jsme na to úmluvu... nechtěli jsme riskovat že by ho někdo z nás zabil.-
- Dobře další otázka... Co cítíte při zabíjení?-
- Všechno a nic. Ta krev... její chuť je omamná. Naplní tě. Ale jakmile vypiješ poslední kapku a její chuť se ti uhnízdí v břiše už necítíš nic... Někdy cítíš hlad ale většinou nic. Ale tyhle otázky mě unavují... Řekni mi něco o sobě.-
- Od toho tu nejsem.- řeknu otřesený jejím náhlým zájmem. Rychle se předkloní a lokty s opře o kolena a hladovvě se na mě kouká.
- Nemyslíš že je to nefér?-
- Dobře tak so chceš vědět?-
- Kolik ti je?-
- 21-
- Škoda toho věku jsem se nedožila... Jaké to je?- zeptá se a jakoby její maska na chvíli zmizela a já viděl ji.
- Můžu pít a to legálně.-
- Zlato já jsem z Francie alkohol mi dávali už když mi bylo 8. Jaké to je žít když ti je 21? Jaké to je políbit dívku? Je to stejné jako když ti bylo 15?-
- Už musím.- řeknu uspěchaně a odcházím ke dveřím. Ten její náhlý zájem je až děsivý....Děsivý a sexy.
- Uvidíme se jindy Harry.- volá na mě s posměchem ze dveří.
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...