Harry
Spánek jakoby trval sotva pět minut a už mi zvonil v 9 budík který jsem si včera nastavil kvůli schůzce v institutu.
. . .
Faite- Slečno Langdonová můžeme sem uvést pana Stylese.- bože vážně se chovají jakoby to měla být schůzka snoubenců. A já si myslela že Marco jen špatně pochopil profesora když jsem se mu koukala do hlavy. No nevadí.
- Jistě.- zavolám ze zimní zahrady. Musím se ještě dolíčit a Stylesovi jen prospěje když počká. Jsem tak ráda že mi z mého bytu dovezli všechny šaty a líčení... Nevím jak bych to tu zvládla bez toho. Možná jsem mrtvá a bezcitná mrcha ale jsou věci na kterých záleží i mrtvé holce a dobrý vzhled k tomu nezpochynitelně patří.
Na dnešní boj jsem si oblékla svůj temně modrý sametový korzet z roku... 1885. No co? Některé věci měly svůj šmrnc. Přes korzet jsem si pak olékla empírový kabátek který je černý. Dlouho jsem pak zvažovala čím zakrýt dolní část těla... Z počátku jsem uvažovala že zůstanu jen u korzetu a kabátku. Ale první neoficiální schůzka si zaslouží trochu slušnosti že? Takže jsem si vzala černé jezdecké kalhoty které nejsou až tak staré... Co počítám tak jsem je měla naposledy v roce 1970 v jednom jezdeckém klubu v Beverly Hills.
- To povedeme rozhovor přes zeď?- zavolá na mě Harry s obýváku.
- Klidně můžeš jít dál.- odpovím mu a zapínám si páskové sandálky na jehlovém potpatku.
- A vidět tvoji místnost dárců krve? To tak...- ano můj vzhled posloužil dobře. Sotva vyjdu s poza rohu není schopen slova a s otevřenou pusou na mě kouká.
. . .
HarryKdyž s poza rohu vyšla nemohl jsem z ní spustit oči. Černé legíny či co to bylo krásně obtahovali křivku jejích nohou. Korzet jí ještě více zvýraznil útlý pas a podtrhl její poprsí které se dralo ven. A to vše podtrhnuté kabátkem a botami na jehlovém podpatku. Chyběl tu jen byčík.
- Páni kdybych věděla že mě budeš chtít sníst zvolila bych první model.- řekne a zasměje se. Její smích zněl jako hladké předení kočky. Až teď jsem si uvědomil že na ni zírám s otevřenou pusou...Musím odlehčit situaci. Nemůžu se chovat jako školák.
- A co byl ten první model?-
- Nahota.- odpoví a šibalsky se usměje. Pak okolo mě projde a posadí se do svého křesla.
- Nůže pane Stylesi. Můžeme začít s interview.
. . .
FaiteNormálně lidi musím trošičku.. úplně malinko ovládat aby se mnou skočili do postele a nechali se kousnout. Ovšem v případě Harryho jsem nepoužila zatím nic a už je ve fázi kdy by mi teoreticky mohl posloužit. Důkazem toho je jeho chlouba která jakoby se chtěla kalhotami prodrat ven. Usměju se nad tím. Tihle dnešní muži...
Za rozptýlení by ale stál. Ovšem ne hned. Musí jasně pochopit že informace ze mě sexem vytahovat nebude. Když bude chtít potom bránit se nebudu. No a když to pochopí a nebude chtít... Pak na to půjdeme násilně a poslouží nejen jako chvilkové potěšení ale i jako večeře nebo oběd.
ČTEŠ
Interview s upírkou
FantasyV zájmu vyššího bezpečí zajme anglická tajná vláda 500 let starou upírku Faite. Cílem vlády je prokouknout drsný obal upírů a pokusit se je pomocí těchto informací né zničit ale zneškodnit tak aby nebyli společnosti nebezbeční. Faite ale nechce spol...