SREİN
-yedinci bölüm-Hilal: Beni rahatsız etmekten vazgeçmelisin.
Hilal: Yeterince sorunum var, daha fazlasını istemiyorum.
05***: Sana bir neden aradığımı söylemiştim. Buldum da,
Hilal: Yine mi?
05***:Hayır hayır, demek istediğim, bu soruyu artık sormayacağım sana,
05***: Buldum.
05***: Seninle konuşmak istiyorum, arkadaşın olmak istiyorum.
Hilal: Sana güvenmiyorum, hayatıma bu şekilde girip beni rahatsız eden biriyle öylece sohbet edemem.
05***:Fazla tedirginsin, etrafındaki herkes senden bir şeyler koparıyor, hayallerini mutluluğunu...
05***: Onlardan biri olmayacağım.
05***: Söz.
Hilal: Sebebi bu değil, anlamıyorsun.
05***: Hayır bu, önce kendine itiraf etmen gerekiyor sanırım.
Hilal: Her zaman sorunlarıma değiniyor konuyu buraya getiriyoruz...
Hilal: Her şey bir yana,
Hilal: Sıradan biriyim, sıradan bir hayatım var, sorunlarım da büyütülecek şeyler değil. Beni senin için bu kadar ilgi çekici yapan ne?
Hilal:Aşık falan mısın?
05***: :)
05***: Aşka inanan birine benzemiyorsun.
05***:Yanında çalışan genç kız ve oğlan ayaküstü flörtleşirken onlara bakışını gördüm.
05***:Dalga geçmeye başlamadan önce seni biraz olsun tanıdığımı aklından çıkarma...
05***: Sandığının aksine, sana ilginç biri olduğun için yazmıyorum ya da farklı. Aksine dediğin gibi sıradan birisin, fazlasıyla. Dikkatimi çeken şey de bu sıradanlık. Bu sıradanlığın mimarı sensin, her şeyin yolunda gitmesi için gösterdiğin insanüstü çabayı görüyorum.
Hilal: Peki,
05***: Tek istediğim yanında olmak, hayatında olmak, yetmez mi?
Hilal: Yetmeli mi?
05***: Kesinlikle.
Hilal: Benim seni ikna etmem bitti şimdi de sıra sende sanırım.
05***: Öyle görünüyor. :)
05***: Başardım mı?
05***:Bil diye söylüyorum, vazgeçmeyeceğim.
<><><><><>
Bilinmeyen, tek sebebinin yazdıkların olmadığını biliyoruz...Gecenin ilk bölümü, tekrar görüşeceğiz :)
Seviliyorsunuz.
<><><><><>
|3|7|19|21|5|
SONSUZSİYAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SREİN | Texting ލ
Horrorİfrin'in devamıdır, 1. Kitap ile bağlantılıdır. ____________ Uyan. "Bu sadece kötü bir rüya." Uyan. "Bu gerçek değil." Uyan! "Bebeğin saçlarını kesmemi isteyen sendin!" Bebeğin saçlarını sen kestin! "Uyan!" _______________ Hikaye kaldığı yerden de...