SREİN
-yirmi dördüncü bölüm-Hilal: Hayatım her zaman bu kadar kötü değildi.
Hilal: Bu kadar yalnız değildim.
Hilal: Bencilce daha fazlasını istedim,
Hilal: Özgürleşmeyi kafama takmıştım. Bir mesleğim vardı, kendi ayaklarım üzerinde durduğumda kimseyi yanımda zorla tutmam gerekmeyecekti... Yük olmayacaktım ya da bir fazlalık.
Hilal: Yapamadım.
Hilal: Önce abim sonra da Derya gitti.
05***: Görüyorum ki hala kendini suçluyorsun.
Hilal: Elimde değil. (15.42)
Hilal: Abim önceden böyle değildi. (15.56)
Hilal: Beni dinler, destek olurdu... Kısacası bir abi nasılsa öyle sayılabilirdi.
Hilal: Şu an bir mesleğim varsa bu onun sayesinde, bana destek oldu. Son iki buçuk yıldır oldu ne olduysa. Benden nefret eder gibi davranmaya başladı.
Hilal: Gibisi fazla belki de, tamam hiçbir zaman fazla ilgili değildi ama onda bu kadar nefreti uyandırmam da fazlasıyla büyük bir sürpriz oldu benim için.
05***: Hayatında olmayı hak etmeyen insanlar için yeterince fedakarlık yaptın.
05***: Gör artık.
05***:Geçmişi hatırlayıp minnet duygusu ile şimdiyi görmezden gelme.
05***:Hak etmiyorsun bu davranışları.
Hilal: Farkındayım, farkında olmasam sana bunları yazıyor olmazdım.
05***: Artık sen bana mesaj atar oldun.
Hilal: Son iki gündür yazmıyorsun, uyandığımda çoktan mesaj atmış olurdun veya uyandıktan hemen sonra atardın.
05***: Ben gitmeyeceğim. Yanındayım,
Hilal: Suskunluğunun sebebi ne?
05***:Endişelenme,
05***:Sadece izliyorum, anlamaya çalışıyorum.
Hilal: Neyi anlamaya çalışıyorsun?
05***: Seni. Şimdiki hikayeni. Neyi beklediğini.
05***: Öfkeni görüyorum. Artık ailem diye karşılarında ezildiğin insanları umursamamayı öğrendiğini biliyorum.
05***: Ama bekliyorsun... Neyi beklediğini anlayamıyorum, ya da neden beklediğini.
Hilal: Kaçıp kurtulmak istiyorum. Her şeyi geride bırakmak istiyorum aslında.
05***: Bahsettiğim şey tam da bu, görüyorum. Sana engel olan nedir?
Hilal: Silinip gitmek istemiyorum, ben gittiğim yerde de mutsuz olurken onlar hayatlarına devam edecek, bu düşünce beni deli ediyor.
Hilal: İntikam almak istiyorum /Mesaj gönderilmedi.
Hilal: Onların karşılarında durup güçlü ve mutlu görünmek istiyorum.
<><><><>
Keşke yabancıya asıl istediğini söylesen Hilal :)
<><><><>
|5|8|19|21|16|
SONSUZSİYAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SREİN | Texting ލ
Terrorİfrin'in devamıdır, 1. Kitap ile bağlantılıdır. ____________ Uyan. "Bu sadece kötü bir rüya." Uyan. "Bu gerçek değil." Uyan! "Bebeğin saçlarını kesmemi isteyen sendin!" Bebeğin saçlarını sen kestin! "Uyan!" _______________ Hikaye kaldığı yerden de...