SREİN
-yirmi altıncı bölüm-Yabancının mesajlarına bir an ne yazacağını bilemedi. Öylece mesaja bakakaldı. Cevap verme ihtiyacı hissediyordu, öylece sessiz kalmak yabancıyı haklı çıkarırdı. Hilal her ne kadar bedel ödetmek istese de bunu dile getirmek öylesine kolay değildi. Kendi bile şüphe duyuyordu isteğinden, sadece fazla öfkelenmişti.
Sakinleşmesi gerekiyordu.
Hilal: İmkansız,
Hilal: Kötülük yapan bedelini öder,
Hilal:Nasıl mümkün olabilir ki?
Hilal: Hiçbir şey olmamış gibi hayatına nasıl devam eder? Mesela ben, intikam almaya karar verdim diyelim. Bunun getirilerini de kabul etmem gerekir. Bedelini ödeyeceğimi de bilmem gerekir.
Hilal: Aksi mümkün olmaz...
Sanki bu yazdıklarını kendisine söylüyordu. Kendisini ikna etmeye çalışıyordu düşüncelerinin yanlış olduğuna. Çünkü bit an için gerçekten intikam almak istemişti. Kurtuluşunun bu şekilde olabileceğini düşünmüştü.
05***: Adalet. Bundan mı bahsediyorsun, insanlar aldatılabilir Hilal. Gözünün önündeki gerçeği görmezler bazen.
05***: Gerçek suçluyu görmezler.
05***: Tek bedeli senin kendine ödeteceğin bedel olabilir. Pişmanlık gibi.
Hilal: Dediğim gibi, mümkün değil...
05***: Öyle olsa bile, dediğin gibi hayatına devam etmen imkansız olsa bile. Bilmek istiyorum.
05***: Yapar mıydın?
05***: Kimse onların sana yaptığı haksızlığın hesabını sormuyor. Kimse suçluyu görmüyor.
Yabancının niyeti ondan itiraf almaktı. Genç kız bunu görüyordu. Tanımadığı biri onu intikam alması için cesaretlendiriyordu. Hilal pek çok şeye göz yummuş, pek çok haksızlığa uğramış olabilirdi ancak aklı başındaydı. Bunca zaman her şeyi etrafında yakınım diyebileceği, ailesi yerine koyacak birileri olsun diye kabullenmişti.
Yabancıya istediğini vermeyecekti. Dikkatli olması gerekiyordu ve şu an yaptıkları konuşma oldukça tehlikeli bir noktaya gelmişti. Genç kız bunun bilincine vararak geri adım atma ihtiyacı duydu.
Hilal: Yapmazdım.
Hilal: Bu, çok yanlış.
05***: Bir ses kulağımda yalan söylediğiniz fısıldıyor. Hissediyorum, karanlık düşüncelerini.
Hilal: Beni tanımıyorsun, tanıdığın kadarıyla güçsüz ve aciz görünüyorum. Herkesten kurtulmak isteyeceğimi düşünüyorsun bu yüzden.
Hilal: Sana daha önce de söyledim, istediğim onların karşısında güçlü ve mutlu olmak.
Hilal: Başaracağım da...
05***: Bununla yetinmeyeceksin. Biliyorum.
Hilal: Yetinmememi mi isterdin? Sanki cevabımın olumlu olmasını istermiş gibi konuşuyorsun.
05***:Gibisi fazla, yapardım demeni beklerdim...
Hilal:Bir yabancıdan böyle şeyler duymak beni ürkütüyor. Daha ismini bile bilmediğim, yüzünü görmediğim biri benden intikam almamı istiyor.
05***: Diğerleri gibi değilim. Bunu çoktan anlamış olman gerekirdi.
05***: Bir köşeye sinip susmanı veya iyimser olmanı isteyecek biri değilim.
05***:İntikam almanı isteyen ben değilim, bunu düşünen sensin.
05***: Benim tek yaptığım her ne yaparsan ve ne düşünürsen yanında olmak.
05***: En başından beri.
Hilal: Biliyorum, sana hala inanıyorum.
Hilal: Aklım çok karışık.
Derin bir nefes aldı mesajı attıktan sonra. Balkondan görebildiği kadarıyla aşağıdaki caddeyi seyretti. Elini uzatıp çay bardağını aldı ve bardakta kalan son çayı içti. Son derece gerilmişti, yabancı ile konuşurken. Ne istediğini gerçekten tam olarak bilmiyordu, bunun için zamana ve cevaplara ihtiyacı vardı.
Kendine bir bardak daha çay almak üzere mutfağa ilerledi. Tekrar balkona çıkacağı sırada abisinin telefon konuşmasına kulak misafiri oldu. Mutfak kapısında duraksayarak köşeye sindi ve dikkatle dinlemeye başladı.
"Bilmiyorum, bugün eve dönerken biri takıldı peşime, atlattım fakat nereye gideceğimi bilir gibi tekrar buldu beni."
Sessizlik oluşurken, abisi muhtemelen karşıdan gelen yanıtı dinliyordu.
"Risk alamam." dedi sıkıntıyla. "Şüphe etmesi için bir sebep yok. Yine de bugün biri peşime takıldı, yanılmadığıma eminim."
"Yüzünü görmedim, beni tekrar bulduğunda peşine düştüm fakat sanki ortadan yok oldu. Bulamadım."
Hilal abisinin başının belada olduğunu düşündü, yine neye bulaşmıştı?..
"Anlamış olsa peşime adam takmazdı... Adamın niyeti neydi bilmiyorum ama onu fark edeyim diye elinden geleni yaptı, sonra da yok oldu."
<><><><>
Hilal çok tehlikeli sulardasın...
Doğum günü molası verdim bölüm biraz gecikti,
<><><><>
|10|8|2|21¦SONSUZSİYAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SREİN | Texting ލ
Horrorİfrin'in devamıdır, 1. Kitap ile bağlantılıdır. ____________ Uyan. "Bu sadece kötü bir rüya." Uyan. "Bu gerçek değil." Uyan! "Bebeğin saçlarını kesmemi isteyen sendin!" Bebeğin saçlarını sen kestin! "Uyan!" _______________ Hikaye kaldığı yerden de...