SREİN
-yirmi dokuzuncu bölüm-Poyraz güne hafta sonu olmasına rağmen erken başladı. Saat yedide uyanmış, her zamanki gibi sade fakat özenli giyinmişti. Üzerine ince bir hırka alarak evden çıktığında yediyi çeyrek geçiyordu. Gece Hilal ile konuştuktan sonra düşünceler aklını esaret altına almaya devam etmişti. Elinde işlerini kolaylaştıracak bir koz olsun istiyordu. Bulmuştu da.
Röportaj sırasında bir kız ile yaptıkları konuşma sırasında olanları hazırlamıştı. Heyecanla ona kendi gördüklerini anlatan kızın o an için sırf dikkatini çekmek uğruna bir hikaye uydurduğunu sanmış ve sözlerine kulak vermemişti. Normalde asla böyle bir tavır sergileyecek biri değildi fakat o an olaylar bu şekilde gelişmiş ve kızın ısrarıyla numarasını almıştı. İsmini hatırlamıyordu, tek anısı kızın anlattıklarından ibaretti. Cinayeti işleyen kişinin balkonda bir şeyler yaktığını ve garip davrandığından bahsetmişti.
Poyraz o an önemsiz gördüğü için kızın numarasını not aldığı kağıdın kenarına yazdığını anımsıyordu. Şu an için bu kağıt onun elinde değildi. Haberi Mine'nin yapacağı kesinleşince tüm notlarını ona vermişti ne de olsa.
O numarayı alması gerekiyordu. Bir tanıkla konuşmak, başlangıç için en doğru adım olabilirdi. O gençleri tekrar bulmalıydı.
Neyseki yaşadığı apartman Mine'nin evinin iki sokak arkasında kalıyordu. Genç adam bu nedenle erkenden evden çıkıp Mine'nin evine doğru yürümeye başladı. Onu evden ayrılmadan yakalamayı umuyordu. Hafta sonu olmasına karşı kendisi izin almıştı, Mine'nin bugün de çalışacağını biliyordu.
Mahalleye yaklaşırken etrafına baktı, evinin yakını olmasına rağmen bu kesime hiç yolu düşmezdi. Geneli pahalı ve lüks olan evlerden oluşan mahalle sabahın erken saati olmasından dolayı oldukça tenhaydı. Poyraz evleri karıştırmamayı umdu. Mine ile aynı yaşlarda sayılırdı, aynı ortamda saatlerce bir arada çalışsalar da ikisi de birbirlerini görmezden gelirdi. Mine ilgiyi seven gösterişci biriydi Poyraz'a göre. Arkadaş olmayı isteyeceği biri değildi.
Poyraz'ın onunla arkadaş olamamasının nedeni kesinlikle sınıfsal farklar değildi, evet Mine zengin biriydi... Poyraz ise onu her zaman itici bir kişilik olarak görmüştü. Dile getirmeyecek kadar nazik biri olabilirdi ancak genç kadının kendini beğenmişin teki olduğunu düşünüyordu.
Genç kadının yaşadığı evi bulduğunda buraya en son geldiği zamanı anımsadı. Mine buraya taşındığında herkesi eve toplamıştı kutlamak için, işe yeni başladığı zamanlardı. Gittiğine pişman olmuştu o gün çünkü genç kadın kutlamadan çok gösteriş derdindeydi.
Müstakil evin bahçesine girmeden önce telefonunu eline aldı. Saat yedi elliyi gösteriyordu. Mine'nin numarasını bulup arama tuşuna bastı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SREİN | Texting ލ
Horrorİfrin'in devamıdır, 1. Kitap ile bağlantılıdır. ____________ Uyan. "Bu sadece kötü bir rüya." Uyan. "Bu gerçek değil." Uyan! "Bebeğin saçlarını kesmemi isteyen sendin!" Bebeğin saçlarını sen kestin! "Uyan!" _______________ Hikaye kaldığı yerden de...