‹|16|›

1.5K 175 189
                                    

SREİN -on altıncı bölüm-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SREİN
-on altıncı bölüm-

Hilal duraksamadan edemedi duyduğu isimle, "E.T."diye mırıldandı. Birçok haber okumuştu, ailenin kızlarının ismi açık bir şekilde yazılmasa da kısaltmaları pek çok kez gözüne ilişmişti.

Katil olan kişi on yedi yaşındaki küçük kızdı. Geriye bir kişi kalıyordu.

" Siz? " diye söze başlamıştı ki sustu. Konuştuğu kişi şüphe yoktu ki evin büyük kızı olan kişiydi. Emin olmak için soracağı soru Evrimi şüphelendirmekten başka bir işe yaramayacaktı. Takip ettiğini, komşularla konuştuğunu söylemişti ne de olsa.

Evrim ise ondan bir adım mesafe uzaklıktan yürürken etrafta gezdiriyordu gözlerini. Hilal'in sesiyle ona döndü. " Yakında küçük bir ağaçlık alan var, kimse olmaz akşam üzeri."

Birlikte bahsettiği yere gelip ağaçların dibine yerleştirilmiş banka oturdular, Evrim vakit kaybetmeden söze başladı.

"Kardeşimin arkadaşı başlattı bu bebek olayını. Doğum gününde ona hediye vermek için almıştı bebeği de. Annem izin vermeyince ben aldım bebeği zorla ikna ederek. "

"Bebeği ona mı vermişti."

Evrim itiraz etti, "Hayır hayır... Hediye bir kitap vardı yanında, hediye ettiği şey o kitaptı. Neyse. Kardeşim içine kapanık biriydi, son zamanlarda özellikle davranışları daha da kötüleşti. Onun yanında olmaya çalışıyorduk ailecek. Sosyalleşmesi için teşvik ediyor arkadaşlarıyla görüşmesi için uğraşıyorduk."Duraksadı, başını Hilal'e çevirip gözlerine baktı. Tepkisini görmek istiyordu.

" Ama yetersizdi, onun daha fazlasına ihtiyacı vardı, tedavi olması gerekiyordu. Arkadaşları da onun uydurduğu yalana dayanarak polisi yönlendirmiş. Arkadaşına anlatmış bir arkadaşım var diye. Hastaydı o, bu yüzden katil oldu. "

"Bebek sayesinde biriyle iletişim kurduğunu söylediler. "

Evrim rahat bir tavırla sakince etrafa baktı, yine de gözlerindeki dikkat bir an olsun eksilmedi.

"Onun telefonunu kontrol ederdim. Fark ettirmeden. Biriyle konuştuğuna şahit olmadım. "

Hilal'in beklediği cevap bu değildi. Hasta biri hasta düşüncelerinin kurbanı olmuştu. Bunu bizzat ablası söylüyordu. Burada bir yanlışlık yoktu ancak yabancı onunla konuştuğunu itiraf etmişken ablası neden inkar ediyordu?

" Mutlaka fark ederdiniz yani. Sonuç olarak bebek bunun bir parçası değil. "

Evrim gülümsedi, Hilal ailesi öldürülen biri için fazlasıyla dinç ve normal gözüken bu kıza hayrete etti içinden.

" Elbette," dedi Evrim, "Hepsi saçmalık."

"Vaktini ayırdığın için teşekkür ederim. Sana geçmişi hatırlattım, bunun için üzgünüm."

Evrim hafifçe öksürüp kuruyan boğazını temizledi. "Sorun değil,"

İkili daha sonra konuşmayı sonlandırıp ayrılmıştı. Hilal evine dönmek üzere sokakta yürürken yeterince uzaklaştıktan sonra telefonu cebinden çıkardı.

Hilal: O cinayetle ilginin olmadığına ikna oldum.

05***: Nihayet.

Hilal: Anlamadığım bir nokta var hala.

05***: Ona niye sormadın? Bana inanmıyorsun sonuçta.

05***: İlk başta inkar ettiğimde bana inanmadın, şimdi sana söylediklerime inanacak mısın?

Hilal: Evet, artık sana inanacağım.

05***: Aklına takılan ne?

Hilal: Ablası kızın kimseyle konuşmadığını söylüyor, sen onun yanında olduğunu söylemiştin bana?

05***: Bebeği alan kişiye mesaj attım ben.

Hilal: Bir dakika, ablası bana bebeği onun için kendisinin aldığını söyledi.

Hilal: Evrimle konuşuyordun...

05***: Ben de sonradan öğrendim,

05***: Bunun pek bir önemi yok yine de,

05***: Görüyorsun ya, katil ile hiçbir bağlantım yok.

Hilal: :)

<><><><><>

Bölümlerdeki gifler öylesine değil,

Evrim bir tuhaf... Hilal ondan da tuhaf, normal bir karaktere ihtiyaç var Poyraz acele etmeli...

Bölüm atasım var, bir günde üç bölüm fena olmaz sanki.

Seviliyorsunuz.

<><><><><>

|12 |25|7|19|21|17

SONSUZSİYAH

SREİN | Texting ލHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin