‹|47|›

651 67 30
                                    

'Bak ama görme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Bak ama görme.'

SREİN

"kırk yedinci bölüm"

Kağan yeni mezun bir polis memuruydu. Henüz birkaç ay önce göreve başlamıştı. Şüphe barındırmayan şekilde Turnalı ilçesindeki cinayetin meslek hayatında şu ana dek gördüğü en önemli vaka olduğunu düşünüyordu. Olay basit bir cinayet olarak görülebilirdi ancak sahip olduğu rahatsız edici detayları fark ettikçe sıradanlık yerini büyük bir gizeme bırakıyordu. Cinayeti örtmeye çalışan yerli olmasına rağmen gücü ülke sınırlarını aşan bir iş adamı vardı mesela. Cinayet işlemeden evvel aynı dairede intihar eden kadın başka bir gizemin parçasıydı ona göre. Ve pek tabii eski arkadaşı Poyraz sayesinde kurcalamaya çalıştığı bebek olayı.

Olayı araştıran ekipte yer almıyordu, onu bu işe dahil eden eski dostu Poyraz'dı. Turnalı ilçesine cinayetle ilgili haber yapmak için yığılan habercilere müdahale etmek için gönderilmişti. Şansına o gün karşısına çıkan Poyraz'a etik olmasa da yardım etmişti. Sonrasında bu yardım cinayetin saklanan kısımlarını onunla paylaşmaya kadar gitse de arkadaşının bu bilgileri haberleştirmemeye söz vermesine güvenmişti. Geldikleri nokta ünlü bir iş adamının Turnalı'daki cinayeti örtbas etmesinr kadar varmıştı...

Bir muhabirin haber yapmama sözüne güvenmesi onun bir polis olarak görevine ihanet etmiş gibi hissettiriyordu verdiği bilgilerini düşününce. Ancak Poyraz sözünü tutmuş ve tutmaya devam ediyordu.

Yine de Poyraz'ın neden bu işin peşine düştüğünü anlayamıyordu bazen.

Şimdi bu iki dost Kağan'ın evinde karşılıklı oturmuştu. Küçük bir evde yaşıyordu Kaan, şu an evde olmayan annesi ile iki kişiydiler. Bu mekan barınma için fazlasıyla yeterli genişlikteydi onlara göre.

Poyraz'ın düşünceli hali geldiğinden beri üzerine sinmiş onu sessizliğe mahkum etmişti. Birkaç soru sormasına rağmen hiçbir şey anlatmıyordu Kaan'a. Kaan da en sonunda üzerine gitmeyi bırakmış Oğuz Asil ile ilgili kendince fikir yürütüyordu. Arkadaşının dikkatini çekmek için sesli düşünmeye başladı.

"Asil'in neyi temizlediği tam bir gizem. Bir aile ortadan kalktı, peki ne için? "

Ne için? Onun gibi bir adam ve taşra ilçede yaşayan küçük aile ile... Tuhaftı. Yaşananları olabilecek en sıradan senaryoya oturtmuş bağlantı kurmaya çalışıyordu. Yanlış yaptığını göremeyecek kadar yetersizdi bilgisi. Güçlü bir adamın olayın perde arkasında kendini göstermesi tüm dikkatini oraya çekmişti.

"Kendi pisliğini temizliyor muhtemelen ancak kendi halinde sıradan bir aile ile ne işi olur anlamak zor. Belki işin iç yüzünde bir suç vardır bu iki tarafı birbirine bağlayan. Cinayeti kızın işlediğine dair inancım pek kalmadı doğrusunu istersen. Bu olayın ardında çok daha fazlası var."

SREİN | Texting ލHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin