SREİN
-otuz dokuzuncu bölüm-
Hilal: Adamın bir oğlu yok...05***: Resmi kayıtlara göre yok, bu olayın duyulması ismine büyük zarar verirdi o da üstünü kapattı.
Hilal: Şimdi anlaşıldı Rıza beyin tavrının nedeni... Tehdit ediliyor belki de...
Hilal: Yaşananlar şimdi daha korkunç bir boyuta atladı...
05***: Bebekle ilgilendiğini sanıyordum, bir intihara bu kadar takılma, inan bana o gece kayda değer bir ölüm yaşanmadı.
Hilal: Ne demek bu?
05***: Evrim'i görmüşsün.
Hilal: Evet, karşılaştık. Rıza Öncü'nün görev yaptığı üniversitede öğrenciymiş.
05***: Karşılaşmadınız, Evrim karşına çıktı.
Hilal: Üzerine gittim biraz.
Hilal: Rol yapmam gerekiyordu...
05***: Biliyorum.
Hilal: Bir şey demeyecek misin?
05***: Gerek var mı arkadaşım, bence her şeyin farkındasın.
05***: Evrim karşına çıkarak bir hata yaptı, sen onun geçmişinde yaşananları kurcalayarak benzer bir hata yapmazsın umarım.
Hilal: Yapmam, ortalığı karıştırmak gibi bir niyetim yok, endişem Evrim'den yana... Sanki her şeyin farkında. Seninle konuştuğumu biliyor değil mi?
05***: Tahmin etmek onun için pek de zor olmaz.
05***: Endişelenme, o kendini koruyor. Söylemiştim. Ayak bağı olmaz sana. Aslında tekrar karşılaşmanız bile mümkün olmayacaktı.
Hilal: Ben ifrin'in hikayesini öğrenmek istemeseydim...
05***: Doğru.
Hilal: Merak etmemi ve sorgulamamı istemiyorsun biliyorum ama en azından sana sormak istiyorum. Evrim neden ailesini öldürmek istedi?
Hilal: Mahalleye gittiğimde pek çok kişiyle konuştum, o kadar sıradan bir aileyken, ortada hiçbir sorun yokken... Neden yaptı?
05***: Görünene aldanma. Söyleyeceğim tek şey yine ve yine bu olacak. Kendine bakarak düşün onun durumunu. Haklı bir sebebi illaki var.
05***: Evrim düşünmen gereken biri değil, aksine görmezden gelmen ve geride bırakman gereken biri.
Hilal: Üzerinde dursam da cevap vermeyeceksin zaten... Kapatıyorum bu meseleyi.
Hilal: Renf kim?
05***: Demek nihayet onu öğrendin. Rıza düşündüğümden daha cesur çıktı. Keşfedecek hiçbir şey kalmadı demek oluyor bu. Hikayenin sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SREİN | Texting ލ
Hororİfrin'in devamıdır, 1. Kitap ile bağlantılıdır. ____________ Uyan. "Bu sadece kötü bir rüya." Uyan. "Bu gerçek değil." Uyan! "Bebeğin saçlarını kesmemi isteyen sendin!" Bebeğin saçlarını sen kestin! "Uyan!" _______________ Hikaye kaldığı yerden de...