<><><><>
Instagram / __sonsuzsiyah__
<><><><>
SREİN
-yirmi yedinci bölüm-Poyraz, oturduğu koltukta geriye yaslanıp gözlerini ovdu. Muhtemelen yorgunluktan kızaran gözleri hala uyanık olduğu için ona isyan edercesine ağrıyordu. Yanına koyduğu telefonu eline alıp saate baktığında gecenin ikisine yaklaştığını gördü. Saatlerini bilgisayar başında geçirmişti. Araştırma yapmıştı, İfrin bebeği hakkında.
Yarın tatil günüydü, hafta sonu gelmişti nihayet. Hilal ile buluşacaklardı. Poyraz yarın Turnalı ilçesine gitmeden önce bir ihtimal yeni bir bilgiye ulaşma umudu ile türlü sitelerde gezinip durmuştu. Bildiğinden fazlası yoktu, bebeğin ortaya çıktığı yıldan bu güne kadar hikayesi çok az şekilde gündem olmuştu.
İlki ilk sahibi olan çocuğun ailesinin ölümüyle olmuştu. Poyraz tarihi oldukça eski olan bu yazının kaynağının daha eskiye ait olan bir gazete haberinden kaynak aldığını okumuştu. O habere ulaşması pek mümkün görünmüyordu. Bu bilgilere ulaştığı site ise Türkiye'nin ilk ve en büyük oyuncak müzesindeki eşyaları başlıklar halinde inceleyen bir yazı dizisinden ibaretti. Poyraz bu yazanların gerçekliğinden şüphe duyuyordu, güzel bir reklam girişimi olması da muhtemeldi, sonuçta insanların ilgisini çekmek için herkes her yolu deniyordu bu günlerde.
İfrin bebeğinin bir zamanlar bir müzede sergilenirken şimdilerde neden lanetli bebek adı altında satıldığını sorgulamadan edemedi.
Muhtemelen sitede satılan bebek bu ürkütücü olayda adı geçen bebekten esin alınarak yapılmıştı diye düşündü.
İkinci haber ise bugünlerde herkesin kanını donduran aile cinayeti ile ilgiliydi. Poyraz kendi yazdığı satırlarda gezinirken bebek hakkında daha başka bir bilgi olmamasından huzursuzdu.
Telefonunu eline aldı, cevap gelmeyeceğine emin olsa da aklındakileri Hilal ile şimdi paylaşmak istemişti.
Poyraz: Bir haber gördüm, daha önce bebeğin geçmişi ile fazla ilgilenmemiştim.
Poyraz: Güney Amerikalı bir aile ile ilgili. Ailenin kızı Olivia Srein' in hikayesi.
Poyraz: Bebek ilk defa orada ortaya çıkıyor yazılana göre. Kızın bebekle çok yakın bir ilişkisi var. Ailesi bile bir noktadan sonra bu bağlılıktan rahatsız olup bebeği atmak istiyor. Neden bir bebekten kurtulmak istediklerini anlayamadım...
Poyraz: Bebek bir şekilde o evde kalmış taa ki cinayet gününe kadar, bugün bile cinayetin sırrı çözülememiş.
Poyraz: Okuduğum haberin asıl kaynağı o günlerde çıkan gazete haberleri, ne yazık ki onlara ulaşamadım.
Poyraz: Açıkçası, pek inandırıcı değil bu yazılanlar ama oldukça ürkütücü.
Poyraz: Bebeğin bu denli eskiye dayanan bir hikayesi olması muhtemel görünmedi gözüme ayrıca bir müzede sergilenen parçanın kopyaları muhtemelen şu anda satılan bebekler.
Poyraz: Açıkçası bu yazanları ilgi çekme amacıyla hazırlamış olabilirler.
Hilal: O yazıyı görmüştüm.
Poyraz: Uyandırdım mı?
Hilal: Yo hayır, uyanıktım.
Poyraz: Bu vakitte uyanık olmanı beklemiyordum,
Hilal: Bebeğin hikayesinin sahte olabileceğini mi düşünüyorsun?
Poyraz: Bu da bir ihtimal.
Poyraz: Bebek iki farklı müzede sergilenmiş. İlki Amerikada, müze ilgisizlik yüzünden kapanmış ve sahip olduğu parçalar el değiştirmiş. O zamanlar Türkiye'de henüz yeni kurulan oyuncak müzesine gelmiş İfrin bebeği, hakkındaki son resmi kayıt da bununla ilgili. Müze koleksiyonuna alındıktan kısa bir süre sonra zarar gördüğü için çıkarılmış.
Hilal: Bu kadarını bilmiyordum...
Poyraz: Araştırma yaparken bebeğin geçmişine odaklandım. Pek fazla bilgi yok ancak bebeğin o müzeye kısa süreliğine de olsa geldiği biliniyor. Türkiye'ye gelişi bu şekilde olmuş. Sonrasına da ortadan yok oluyor. Taa ki Turna'lı cinayetine kadar.
Hilal: Bebeğin hikayesi sahte ise bebek de sahte olabilir.
Poyraz: Doğru, bu hikayeyi pazarlama için kullanmış olabilirler. Bebeğin cinayet ile ilgisi olsa bile bu paranormal bir durum olduğunu düşündürmüyor bana.
Hilal: Karar vermek için acele etmeyelim...
Poyraz: Boyumuzu aşan bir işe bulaşmamış olmayı diliyorum.
Yaptığı araştırmanın sonunda ister istemez bir umutsuzluğa kapılmıştı. Hilal'e yardım etmeyi kendisi için olduğu kadar onun için de istiyordu. Henüz mesleğinde çaylak olarak görülen biriydi. Sağlam kaynakları, araya sokup işini kolaylaştıracağı bağlantıları yoktu.
Hilal: Yardımın için minnettarım, bu anlattıkların bile bana yardımcı olmak için çabaladığını gösteriyor, yine de hala tereddüt ediyorsan...
Hilal: Yani demek istediğim, başını derde sokmaktan endişe duyuyorsan seni anlarım.
Hilal yazdığını yanlış anlamıştı. Genç adamın korktuğunu düşünüyordu. Oysa ki Poyraz yalnızca umutsuzluğa kapılmıştı.
Poyraz: Beni yanlış anladın, demek istediğim bu işin sonunda umarım elimiz boş kalmaz.
Poyraz: Sonuçta polis bile bu iddianın üzerinde durmadı. İlgisiz olduklarını söylemiştin. Bebekleri topladılar ama yeni bir gelişme olsa haberimiz olurdu.
Poyraz: Bu durum beni daha da meraklandırıyor. Çabamızın sonuçsuz kalmamasını umuyorum.
Konuyu değiştirme ihtiyacı hissetti.
Poyraz: İstersen yarın seni evinden alabilirim,
Fazla mı cüretkardı. Aralarındaki samimiyetin bu derece gelişmiş olmadığını biliyordu.
Hilal: Turnalıdaki cinayet evinde buluşalım.
Poyraz : Peki, nasıl istersen.
<><><><><>
Poyraz'dan bir bölüm,
Bebek hakkında anlatılan hikaye sahte olabilir mi?
Bir türlü kapak beğenemedim kitaba, bir süre daha değişmeye devam edecek...
<><><><>
|14|8|19|21|16|
SONSUZSİYAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SREİN | Texting ލ
Horrorİfrin'in devamıdır, 1. Kitap ile bağlantılıdır. ____________ Uyan. "Bu sadece kötü bir rüya." Uyan. "Bu gerçek değil." Uyan! "Bebeğin saçlarını kesmemi isteyen sendin!" Bebeğin saçlarını sen kestin! "Uyan!" _______________ Hikaye kaldığı yerden de...