SREİN
-on birinci bölüm-Memur, Hilal'e düz bir ifadeyle bakarak "Biraz konuşalım." dedi. Kafedeki masalardan birine otururken Hilal, her şeyden habersiz oluşundan son derece gergindi.
Bebeklerin olduğu rafı inceleyen kadın memur ise aradığını bulamamıştı. Herkesin masaya oturmasıyla rafların yanından ayrılıp masaya yaklaştı.
" Bir soruşturma yürütüyoruz Hilal hanım," diye başladı anlatmaya genç olan polis memuru. Diğerlerinin aksine nazik tavırları vardı ve ses tonu samimiydi.
"Konunun benimle ne ilgisi var anlayamadım." demekle yetindi Hilal.
"Bu bebek yüzünden buradayız. Baştan başlayayım. Bir ay kadar önce üç kişi öldü. Bu üç kişinin katili ise ifadesinde yaptıklarını her zaman inkar etti. Bir tanık var her şeye şahit olmuş, ayrıca olay yerindeki delilller de her şeyin onun yaptığının kanıtı. Yine de bu cinayetleri bir bebek sayesinde ortaya çıkmış biri yüzünden işlendiği iddiası var. Beyaz saçlı bir bebek, olayın yaşandığı evde bulamadık. "
" İnanamıyorum, "Bu hayret dolu nida masanın biraz uzağında ayakta duran Derya'dan gelmişti. "Bu bebeği ve diğerlerini bir internet sitesinden aldım, demiştin? " bebeklerin olduğu rafa döndü ve gözlerini gezdirdi. "Beyaz saçlı olan nerede?"
Polislerin ve Derya'nın gözü Hilal'in üzerindeydi şimdi, genç kız bir an ne diyeceğini bilemedi. Bebek nereye gitmişti?
Tam bu esnada Hilal'in telefonuna bir bildirim geldi. Genç kadın mesaja göz ucuyla baktığında yabancıdan geldiğini gördü. Bir fotoğraf göndermişti.
05***: *fotoğraf*
Aklındaki soru mesajla cevap bulurken konuştu. "Sabah ufak bir kaza oldu, raftan düşüp üzeri leke olunca temizlemek için depoya götürmüştüm, getirmeyi unutmuşum."
Aldığı cevapla Derya'ya dönerek, " Bahsettiğiniz siteyi araştırdık soruşturma sürecinde, " dedi kadın memur, gözleri ile sürekli Hilal'i süzüyordu. Genç kadın tepkisizce onları dinliyor, arada abartılı tepkiler veren arkadaşına kaçamak bakışlar atıyordu. Hilal sessizliğini korurken memur devam etti." Bebeklerin hepsi el yapımı, her bebek birbirinden farklı ve sitede farklı kategorilerde gruplara ayrılıp satılıyor. Bazıları oldukça eski replikası olmayan bu bebekler sitede nadir de olsa mevcut. Dünyanın dört bir yanından toplansa da çoğunlukla Türkiye'den üreticiler tedarik sağlıyor. Tarife uygun bebekleri sırayla topluyoruz, lanetli bebekler kategorisinde beyaz saçlı porselen bebekler. "
"O şeyi siz götürmezseniz ben yakardım zaten. İnanamıyorum, ya başımıza bir bela alsaydık..."
Derya son derece ürkmüştü duyduklarından.
"Hilal hanım," diye seslendi kadın memur, onun sessizliği iyice gözüne batmaya başlamıştı.
Hilal oturuşunu düzeltip kadın memura döndü, "Çok şaşırdım, bebekleri toplayınca sorun çözülecek mi?" diye sordu. Aklında ise bambaşka düşünceler geziyordu.
"Bir başlangıç... Üreticileri araştırıyoruz. Tanık ifadeleri bebeğin varlığını kanıtlıyor ve katilin de sorgusu tamamlanmadı. Mesaj yoluyla iletişime geçtiği iddiası var, ortada ne mesaj ne de bebek var ama site ve beyaz saçlı bebekler gerçek. İddia doğru ise başka bir müşteri ile iletişimde olmadığına emin olmalıyız. "
Hilal başını sallamakla yetindi," Bebeği getireyim, içecek bir şey ister misiniz? "diyip masadan kalktı. Birer bardak su istemişti herkes. Depoya geçip rafların arasında olan bebeği aldı. İçeriye geçmek üzereyken bir mesaj geldi.
05***: Seçim vakti.
05***: Ya onlara yalan söyler ve beni seçersin, ya da her şeyi anlatır benden kurtulursun.
Hilal: Neden yalan söyleyeyim ki, neden seçimi bana bırakıyorsun, neden seni eleverme ihtimalimi göze alıyorsun?
05***: Beni bulamazlar, var olmayan birini bulmak imkansızdır/ gönderilmedi
05***: Bir suçum yok,
Hilal: Doğru biri olmadığını hissediyordum, haklıymışım. Bana o bebek yüzünden yazdın.
05***: Doğru biri olduğumu iddia etmedim ama görmüyor musun? Sana karşı değilim senin yanındayım, yardım etmeye çalışıyorum, önemsiyorum...
Hilal: Neden? Karşılığı ne olacak?
05***: Sen de benim yanımda olacaksın.
05***: Onların yanına dönmen gerek, git hadi, seçimini yap.
Hilal su dolu bardakları tepsiye alıp masanın üzerinde duran bebeği izlerken kafasında bazı şeyler yerine oturmuştu. Bebeği ve suları içeriye götürdü, İfrin'i masaya bıraktığında kadın memur bebeği alıp incelemeye başladı. Hilal masaya otururken, "Anlıyorum, yine de cinayetlerin bebeklerle bağlantısı kesin değil yani," dedi merakla.
"Şimdilik," dedi aralarında yaşça büyük olan polis. "Son zamanlarda, yani bebeği aldığınızdan beri sizinle iletişime geçen biri oldu mu?"
Hilal, duraksadı. Seçim yapması gerekiyordu, ya mesajları gösterecek ya da hayatına giren yabancıyı kabul edecekti. En sonunda ikisini de yapmamaya karar verdi. Aklındaki düşünceleri ona yol gösterirken, "Hayır," dedi kesin bir dille. "Olmadı."
Polisler soruşturma tamamlanana kadar dikkatli olması ve herhangi bir durumda polise gitmesi konusunda onu uyarmıştı. En sonunda bebekle birlikte kafeden ayrıldılar.
<><><><><>
Hilal'in bazı planları var...
Bebek gitti... Katilin iddiasını kanıtlayacak bir kanıt olmamasına ne diyorsunuz? Sizi bu konuda biraz şaşırtacağım.
4k görüntülenme olmuş, mutlu etti bu beni<3
<><><><><><>
|7|7|19|21|7|4|
SONSUZSİYAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SREİN | Texting ލ
Kinh dịİfrin'in devamıdır, 1. Kitap ile bağlantılıdır. ____________ Uyan. "Bu sadece kötü bir rüya." Uyan. "Bu gerçek değil." Uyan! "Bebeğin saçlarını kesmemi isteyen sendin!" Bebeğin saçlarını sen kestin! "Uyan!" _______________ Hikaye kaldığı yerden de...