След закуска на следващата сутрин, двамата се разделихме. Аз трябваше да проведа няколко интервюта, а Хейдън имаше изключително важен разговор с треньора.
След като приключих с по-голямата част от работата, се разходих из града и спрях в едно кафене за бърза корекция на кофеина в организма. Из цялото помещение се носеше аромат на печена тиква, което ми се стори странно, с оглед на това, че навън беше почти 30 градуса.
- Ще си взема едно лате с аромат на тиква. - казах на продавачката. - Знам, че ще съжалявам, ако не го направя.
- Говори ми. - засмя се жената зад щанда. - Правя го всеки ден. Как се казваш?Тя взе една хартиена чаша от купа и вдигна маркера в очакване на отговора ми.
- Аби.
- Хубаво име. Моето е Пума.Опулих се насреща ѝ, но слава богу успях бързо да прикрия изумлението си.
- Много интересно име. Откъде идва?
- Родителите ми бяха хипита.
- О... Това е готино и единствено по рода си.
- Нали? Поне са ми дали нормално второ име. Офелия.
- Красиво име.Усмихнах се и се отправих към края на плота, за да изчакам поръчката си, след което се насочих към една от свободните маси.
Отпих глътка от ароматната напитка и отворих лаптопа си, за да наваксам със сутрешните новини.
Мамка му!
Още първата новина успя да развали настроението ми.
На заглавната страница на Асошейтед Прес имаше снимка на мен и Хейдън, излизащи от асансьор.
Не можех да повярвам, че ни бяха снимали с ръката на Хейдън върху задника ми. Толкова непрофесионално от моя страна.
Заглавието гласеше: 'Любовен триъгълник с репортер на WMBC'. Надолу имаше снимки от сбиването на Хейдън и Колин. Останах шокирана как бяха стигнали до това заключение. Та това бяха Асошейтед Прес! Те почти никога не се занимаваха с жълти новини и определено не сензационираха подобни изцепки.
Телефонът ми извъня на масата и го погледнах. Номерът беше от моя офис. Отговорих със свито сърце.
- Аби Мадокс.
- Била си без бельо! - превъзбуденият глас на Памела оглуши ухото ми. - Колкото и да се взирам в проклетата снимка, не виждам следи от гащички под роклята ти.
- Пам... Сигурно станах за посмешище в целия офис.
- Нямам представа. Затворих се в кабинета веднага щом забелязах новината в потока.
- Предполага се, че сега ти трябва да бъдеш моите очи и уши в офиса. - смъмрих я.
- Ти луда ли си? След като видях тази разгорещена снимка на теб и Хейдън, бих предпочела да бъда твоите гърди и задник.
- Можеш ли да останеш сериозна поне само за един момент?
- О, помислих си, че се нуждаеш от някой, който да ти повдигне настроението. - каза Пам и тонът ѝ мигновено се промени. - Кажи ми какво стана. В статията пише само, че двамата са се сбили заради теб.
BẠN ĐANG ĐỌC
THE PLAYER
Lãng mạnАби Мадокс е начинаещ спортен репортер, дъщеря на бивш професионален куотърбек. Първата ѝ сериозна задача е да интервюира играчите на голям футболен отбор в съблекалнята непосредствено след мач. Там тя среща Хейдън Джеймс. Нахакан, уверен и остроуме...