ГЛАВА 3.

2.2K 167 3
                                    

Няколко дни по-късно седях на бюрото си, заровена до уши в списания, вестници и изпринтени статии за Хейдън, когато Пам нахлу най-неочаквано в офиса ми.
-
Какво правиш? - тя се наведе напред и грабна няколко разпилени листа, преди да мога да я спра. - Какво е това? Шпионираш Хейдън Джеймс ли?
-
Не, разбира се! Правех проучване!
- Аби, това е интервю за Cosmo! - погледна ме скептично, разрови се из останалите материали, пръснати по бюрото и повдигна едната си вежда. - Тук не виждам нито една статия, свързана със спорта!
Тя взе една негова снимка по бельо и я заразглежда с неприкрит интерес.
-
Това е проучване за мача му тази седмица!
- О, наистина? - подсмихна се тя и размаха полуголата снимка на Хейдън пред лицето ми. - И какво точно научи от тук?
- Ужасна си! Опитвах се да намеря някакви снимки на коляното му преди и след операцията. - казах, изчервена до уши и хваната на местопрестъплението.
- Гледаше плочките на корема му... Признай си!
- Пам... - опитах се да споря с нея, но осъзнах, че това нямаше да доведе до нищо. - Добре, той е хубав. И какво?
- Също така има и страхотно, секси тяло, което допринася още повече за неговата привлекателност.
- Остави сега това. Опитвам се да проникна в главата му. Той продължава да саботира интервютата ми. Ако успея да намеря нещо, което да ми помогне да се справя с него, това доста би облекчило живота ми.
Пам присви очи.
-
Искаш информация за него само заради работата? Наистина ли? Ще разбера, ако ме лъжеш.
- Цялата ми кариера... всичко, за което съм се борила, изведнъж се оказа силно обвързано с Хейдън Джеймс и не мога да намеря нищо друго за него, освен тези глупави пикантни статии.
- Хм. Добре, кажи ми какво знаеш и ще видя дали мога да запълня празнините.
- Историята му със сигурност е уникална. - започнах аз. - Избран е на първо място в драфта само на 20 години. Кариерата му е започнала обещаващо, но в средата на втория сезон той катастрофира и е изключен от отбора. Отстраняването му трае почти две години и той отново се връща в състава. Три години по-късно вече е обявен за най-полезен играч на Супер Боул.
- Това е самата истина, но когато я чуеш на глас звучи почти невероятно. - каза Пам.
- Нямам ни най-малка представа какво се е случило в периода между инцидента и превръщането му в шампион на Супер Боул.
- Помня, когато го изключиха от отбора... - замисли се Пам. - Беше в новините повече, отколкото когато играеше. Пиене и купони. Стана апетитна хапка за куп известни жени.
- Чакай... Разкажи ми повече за тези жени.
- Знаех си, че се интересуваш от него! - ухили се приятелката ми.
- Просто искам да разбера защо е толкова обсебен от мен.
- Ами да започнем от това, че ти си много атрактивна жена, истинска бомба. Но колкото и да е странно, не си неговия класически тип. Както сама видя, той е сниман стотици пъти със стотици различни манекенки и модели на бельо.
- Нямаше да е играч, ако не беше. - отбелязах аз мимоходом. - Някоя известна?
- О... онази актриса, как ѝ беше името? - Пам се замисли. - Мда, Ашли Уудланд.
- По дяволите. Тя е готина и талантлива. Връзката им дълго ли продължи?
- Нее. Той я заряза доста бързо. Изглежда, че не си пада по връзките. Поне не по дълготрайните.
- Което го прави напълно неподходящ за мен. Аз не си падам по случайните забивки.
- Честно казано, това не би ти се отразило толкова зле. - подсмихна се Пам, а аз завъртях очи.
- Опитвам се да подредя пъзела, но чувствам, че нещо липсва.
- Може да се е пристрастил към болкоуспокояващите след катастрофата.
- Не вярвам. - поклатих глава. - Не е бил тежко ранен. Отървал се е сравнително леко, с няколко натъртвания и охлузвания.
- А имало ли е някой друг с него в колата? - попита Пам.
- Бил е сам. Превишил е скоростта и е загубил контрол.
- Хмм... - приятелката ми вдигна ръце пораженчески. - В недоумение съм. Може би ще ти се удаде възможност сама да го попиташ по време на някой интимен разговор в леглото.
Отново завъртях очи.
- Няма да има никакъв интимен разговор в леглото. А сега, тихо. Трябва да приключа с проучването си, преди да замина за Сан Диего.

THE PLAYERTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang