ГЛАВА 26.

1.3K 148 1
                                    


Бях в хотелската си стая в Маями, Флорида, когато Хейдън ми се обади доста след полунощ. Звучеше така, все едно плаче...

- Хейдън? Всичко наред ли е?
- Твърде е късно, нали? Събудих те.
- Хм... Не. Не си ме събудил.
- Лъжкиня. Все още звучиш сънена. Извинявай, ще те оставя да спиш...
- Не. Радвам се, че се обади. Липсваш ми.
- Не трябваше да се обаждам толкова късно. Ще ти звънна сутринта.
- Не! - извиках в слушалката, за да привлека вниманието му. - Говори с мен. Какво е станало?
- Когато кацнах, си преслушах съобщенията. Имах обаждане от Имението Бродхолоу. Откарали са Роуз в болница.

Гласът му се пропука и го почувствах като изстрел в сърцето си. Роуз беше толкова важна за Хейдън. Сигурно беше страшно болезнено за него.

- О, скъпи. Толкова съжалявам. Какво се случи?
- Докторите още не са съвсем сигурни. Цял ден е била дезориентирана и не на себе си. След това полегнала да си почине и така и не се събудила.
- О Боже! Къде си в момента?
- В такси на път за болницата. Откарали са я в „Свети Лука".
- Дръж се, скъпи.

Можех да чуя как дава заповеди на шофьора. Нивото на стрес и страх в гласа му бяха извън всякакви класации.

- Ще сляза и ще извървя оставащите пресечки пеш. Как може да има такъв трафик в два след полунощ? Отбий! Ще сляза тук.

Чух затварянето на вратата, когато той слезе от таксито.

- Аби? Още ли си тук?
- Да, тук съм. Ще взема първият възможен полет на сутринта.
- Имаш да правиш репортаж. Шибаният ти шеф вече ти е вдигнал мерника заради мен. Остани. Аз дори все още не знам какво се случва.
- Добре, но ми обещай, че ще се обадиш веднага щом разбереш нещо, окей?
- Отивай да спиш. Ще ти изпратя съобщение, когато науча повече.
- Моля те.
- Да, добре. Трябва да бягам. Болницата е само на една пресечка. Вероятно трябва да се обадя на Брук и да я уведомя какво става.
- Хейдън... Всичко ще се оправи.
- Надявам се.

Връзката прекъсна и аз останах да седя на леглото като зашеметена. Мразех факта, че той е толкова далеч от мен. Исках да съм там, до него, за да го утеша. Да, беше егоистично от моя страна, но исках да бъда единственият човек, който го утешава.

THE PLAYERWhere stories live. Discover now