ГЛАВА 23.

1.5K 146 0
                                    


Няколко дни по-късно бях в офиса си с Пам и пиехме кафе, когато господин Райли влезе.

- Какво мога да направя за вас, господин Райли?
- Трябва да заснемеш промо клип за плейофите.
- Но тези клипове винаги са се правили от известни репортери и знаменитости. - ахнах, напълно изумена от думите на шефа си.
- Да. А сега и от теб.
- Уау... Страхотно. Много ще се радвам, това е голяма чест за мен.

Райли кимна и прочисти гърлото си, гледайки с копнеж към Пам.

- Много добре. Нуждаем се от повече аудитория, така че бъди на ниво. Не прецаквай нещата!
- Нима казваш, че използваш Аби само заради страхотното ѝ тяло? - попита Пам шефа ми.
- Хм... не, ние...
- Спокойно, Джо. Просто малко изревнувах. - засмя се приятелката ми и посочи към себе си. - Никой не е използвал моето тяло от известно време.

Отправих на Памела поглед тип 'затваряй си устата' и се обърнах към господин Райли с усмивка.

- Наистина съм поласкана, че ми давате тази възможност, сър.
- Добре. Ще пътуваш натам с Джейк веднага след мача в неделя. Ще направиш репортажа в понеделник в Маями.
- Джейк?
- Да, Джейк Лангли. Ще работите заедно. - заяви шефът ми.

Отне още десетина минути на Пам да измъчва господин Райли, преди той да напусне офиса ми.

- Защо продължаваш така упорито да правиш това, Пам? - обърнах се към нея.
- Просто една малка игричка. Получавам две допълнителни точки, ако го накарам да го вдигне. Мислиш ли, че в момента се самооправя в мъжката тоалетна?
- Пам... Това е грубо. Сериозно, не мислех, че можеш да си по-отвратителна и от него.
- Той заслужава да бъде третиран като къс месо, след като така се отнася с другите. - каза Пам и сви рамене безразлично.

Поклатих глава и потръпнах от отвращение.

- Не мога да дойда с теб на йога довечера. - реших да сменя темата. - Трябва да мина през химическото чистене, тъй като този уикенд очевидно ще се нуждая от повече тоалети.
- Добре. Така или иначе ще изгориш калориите с горещото си гадже довечера.

След като Памела напусна офиса ми, се заех с многобройните си задачи, които току-що нараснаха с още една.

THE PLAYERWhere stories live. Discover now