ДВА ЪПДЕЙТА В ЕДИН ДЕН Е ЯВЛЕНИЕТО, КОЕТО НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ ОТ ЦЯЛА ВЕЧНОСТ, НО ЕЙ ГО НА, ХД.
АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НЯКОЙ ПАК ЩЕ ТЪРЧИ ЗА ТЕСТОВЕ, ХД.
ЕНИУЕЙЙЙЙЙЙ, ЛОВВ ЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ!
*Милица*
Теа спази обещанието си и дойде и щом ме видя се присъедини към нас на леглото и ѝ разказах всичко и на нея. От драмите с тестовете до последните събития на вечерята и дъното на пепелника беше вече покрит с фасове от мен и Теа, за най-голямо съжаление на Нати, която мразеше това нещо и в червата си.
- Добре според мен просто седнете и поговорете, когато се успокоите всички, защото определено днес емоциите са били много на всички ви.
- Подкрепям. – Нати подкрепи най-добрата ми приятелка. – Пък и честно казано мисля, че леко преувеличи. Вашите нито могат да ви оженят насила – нито нищо, защото по тази логика и мене и брат ти трябва да оженят.
- Като заговорихме за това как мина първата среща със свекървата? – разговорът ни рязко смени посоката.
- Мани, не питай. Тази жена реши, че не ме харесва още щом Никола ме представи като негова приятелка.
- Мхммм, познато.
- Моля? – Наташа се засмя изкуствено и я изгледа объркано.
- Излизаха за малко, но беше отдавна. – обясних ѝ.
- Беше преди хиляда и кусур години, дори не го помня вече. Бяхме малки, няма смисъл от лоши чувства. Всичко е минало и забравено отдавна при това.
- Аха.
...
Когато се събудих на другата сутрин бях сама в леглото. Наташа я нямаше никъде и седейки по това колко изстинала беше нейната страна, то предателката ме беше изоставила. Докопах се до телефона си, за да видя колко беше часа. Това което ми направи първо впечатление, обаче, бяха съобщенията от Бранимир. „Спиш ли?", „Може ли да дойда при теб?", „Сърдиш ли ми се още?", „Съжалявам", „Обичам те, кукло."
BẠN ĐANG ĐỌC
Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)
Lãng mạnКнига 6 от поредицата "ВИС-3" Не е задължително да сте чели останалите, за да четете тази. Животът винаги заема неочаквани обрати. Никога нищо не е сигурно и каквото трябва да се случи - ще се случи независимо дали го искаме или не. Бранимир никога...