Глава 36 - Няма стар или нов Бранимир

1.3K 146 209
                                    

ШОК! УЖАС! КАКА ВИ Е ТУК! ЖИВА Е!!! НЕ Е ЗА ВЯРВАНЕ. 

СЪРАТНИЦИ, НЯМА КАКВО ДА СЕ ОПРАВДАВАМ...НЯМАШЕ МЕ ТАЗИ СЕДМИЦА, ЗАЩОТО ПЪРВО ЧЕ НЯМАХ МНОГО ВРЕМЕ И ВТОРО ИМАХ НУЖДА ДА СЕДНА И ДА РЕША НАЙ-НАКРАЯ КАКВО ЩЕ ПРАВЯ С ФИНАЛА, ЗАЩОТО ПРОСТО СИ СЪСИПАХ НЕРВИТЕ ПОКРАЙ НЕГО. ТОВА Е ВСИЧКО, КОЕТО МОГА ДА КАЖА ЗАСЕГА, ОБАЧЕ. 


МУЗАТА МИ СЕ ВЪРНА И ВИ НАДРАСКАХ ТАЗИ ГЛАВА, КОЯТО РАЗДЕЛИХ НА ДВЕ ЗАЩОТО НЕУСЕТНО СТАНАХА 15 СТРАНИЦИ И ДОРИ НЕ Е ГОТОВА И ВИ ПУСКАМ ЕДНА ЧАСТ ОТ НЕЯ СЕГА, А ДРУГАТА ВЕДНАГА ЩОМ Я ДОВЪРША. 

НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО МИЛИЦА ИСКА ПАНИРАНИ ТОПЕНИ СИРЕНЦА СЪС СЛАДОЛЕД И СЛАДКО ОТ БОРОВИНКИ, ХД. 

ЕНИУЕЙ, ЛОВ ЮЮЮЮЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙЙЙЙЙЙ

ЕНДЖОЙЙЙЙЙЙЙЙЙ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


*Милица*

(Май месец, 2015)

Бях едно нетърпимо кълбо от нерви, което беше бременно в деветият месец и всеки момент очакваше появата на първото си дете. Честно казано, ако преди три години някой ми беше казал че ще посрещна двадесет и първият си рожден с корем два метра пред мен щях да му се изсмея в очите ли да му забия един шамар, за да се осъзнае какви глупости говори, но ей ме на – в последните дни на бременноста (да се надяваме) и в повече от щастлива връзка...с мафиот. И то не с кой да е мафиот, ами с Великият Бранимир Груйч „Орела". Но той беше това само извън къщи, за което му бях безкрайно благодарна, защото вкъщи той беше просто Бранимир – бъдещият татко Бранимир, който още от сега беше заринал детската стая с играчки и се беше погрижил за комфорта и на двама ни. Майка също беше тук, тъй като тропна с крак и каза че ще дойде да ми помага, тъй като това ми е първо дете и не бях имала близки срещи с деца досега освен с Тияна, но там беше различно. Никога не бях правила нещо различно от това да си играя с нея, да я храня, да ѝ сменя някой друг памперс или нещо подобно. Сега беше различно, защото бременната бях аз и се очакваше съвсем скоро да родя.

Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora