Глава 6 - Търси те

1K 127 137
                                    

УСЕЩАМ КАК СЪВСЕМ СКОРО ЩЕ ОСТАНА БЕЗ НИКАКЪВ ЗАПАС, АМА...КОТ ТАКОА, ВАЖНОТО Е ВИЕ ДА СТЕ ДОВОЛНИ.

ТАЗИ ГЛАВА МИ Е ЕДНА ОТ ЛЮБИМИТЕ И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, СЪРАТНИЦИ, И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТВЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО ЩЕ СЕ ЗАРАДВАТЕ, ХД.

ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ


*Четири години по-късно*

-      Жено, хайде, задействай се! Жената ни чака! – Теодора, най-добрата ми приятелка се провикна от входната врата, където вече половин час сновеше нервно докато аз се оправях.

-      Идвам! Пет минутки ми дай!

-      Това казваш от половин час насам!

Изпуфтях и присвих очи в огледалото нервно. Човек вече и на спокойствие не можеше да се оправи, ей значиии! И без това дори не знам и мен за какво ме влачеше там, а сега ми даваше зор.

-      Теодора, наясно ли си с факта че идвам само защото ме оставяш без избор? – подадох главата си през вратата на банята докато си покривах лицето с фон дьо тен.

-      Трябваш ми за морална подкрепа, млъквай! Аз бих го направила за теб!

-      Какво пак се разправяте вие двете? – Даница или иначе казано мащехата ми се появи с кърпа в ръце, за да въдвори ред.

-      Дени, дъщеря ти ме дразни. Набий я. – Теа не пропусна да се оплаче на майка ми и аз завъртях очи.

-      Какво пак?

-      Мамо, кара ме да ходя с нея на гледачка.

-      Е, какво?

-      Ама, аз не искам! – едва не тропнах с крак. Не.Ми.Се.Ходеше!

-      А, аз идвам с теб на всяко представление. Тихо. Идваш. После ще те водя на МакДоналдс, нали си ми бебе.

-      Имаш ли си пари за излизане?

-      Имам си, мамо. От вчера ми останаха.

-      Нищо, вземи си от шкафчето още да не те мисля.

-      Добре, мамо.

Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin