ОП-ОП, ЗДРАВЕЙТЕ СЪРАТНИЦИ! КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С НОВА *МНОООГО ДЪЛГА И ГОТИНА* ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО АЗ СЕ ПОСТАРАХ ЗА ТАЗИ 3000+ ДУМИ ДЪЛГА ГЛАВА, ЗАЩОТО ВИ ОБИЧАМ И ИСКАМ ДА ВИ ПУСКАМ ДЪЛГИ ГЛАВИ.
ЕНИУЕЙЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖООООЙЙЙ
*Милица*
- Ехооо! Тати, виж кой се е събудил. Даа, мама е будна. Искаш ли при нея? Искаш, нали? Искаш, искаш, знам те аз тебе. Обичаш я така както аз.
Усмихнах се на двамата си мъже и се надигнах в леглото доколкото можах.
- Хоооп, хайде при мама, орле. – Бранко ми подаде момченцето в ръцете и то ни се усмихна, а черните му очички пробляснаха палаво.
- Как си, кукло?
- Както бях и одеве. Боли ме и ми иде да се гръмна.
- Аааа, няма да се гърмиш. Какво ще правим с Руши после без теб? Вдовец и невръстен син няма да оставяш. Повече да не съм чул подобни глупости да излизат от тази секси малка устичка, че ще те плесна през нея.
- Както и да е. – завъртях очи. – Какво правихте вие?
- Ами, разхождахме се. Едвам избягах от кварталните майки и не само. Понякога се чудя къде бяха всички тези жени преди да ме откраднеш и да ни се роди орлето. – гърдите му се разтресоха от гръмкият смях и аз завъртях очи. Лошото беше, че бях прекалено изморена дори да ревнувам. Никога досега не бях подозирала, че ще мога да лежа почти по цял ден и пак да съм изморена.
- Стига де, исках да те разведря малко. Гадно ми е да те гледам така. Като се оправиш ще те заведа на почивка където поискаш и ще ти купя цял мол дрехи.
- Господи, с какво заслужих мъж като теб?
- Късметлиика си просто.
- Така е, не го отричам. – усмихнах се.
- Обичам те, животно такова. – стисна нежно брадичката ми между палеца и показалеца си и потърка нос в моя, а аз го бях набръчкала.
- И аз теб, Брани.
- Ееееее! – бяхме прекъснати от недоволният бебешки глас на сина ни, като дори ме плесна и по ръката и с Бранко се отдръпнахме.
ESTÁS LEYENDO
Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)
RomanceКнига 6 от поредицата "ВИС-3" Не е задължително да сте чели останалите, за да четете тази. Животът винаги заема неочаквани обрати. Никога нищо не е сигурно и каквото трябва да се случи - ще се случи независимо дали го искаме или не. Бранимир никога...