Глава 20 - Петте фази на пиянството на Милица vol 1

924 127 208
                                    

OП-ОП, ЗДРАВЕЙТЕ СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ В ТОЗИ СЪБОТЕН ДЕН? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. Е, КАКА ВИ Е ТУК С НОВАТА ГЛАВА, КОЯТО СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО КАКА ВИ МИЦА ОТКАЧИ (НЕ ЧЕ Е ОТ ЗАКАЧАЛА НЯКОГА ДЕ, НО ТОВА Е СЪВСЕМ ОТДЕЛЕН ВЪПРОС, ХД)


ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮЮ

НАУ ЕНДЖОООЙЙЙ

*Милица*

Целият ден беше пълен провал. Странно обаче ми беше някак по-леко и си го обяснявах на това че нямаше нова информация от която да ми прегрява допълнително процесора. Поне сега докато бях с Бранимир нямаше да говорим на тази тема и щях да си почина малко.

-      И нито дума на Бранимир, моля, защото пак ще ми вика. – заръчах на Теа докато си махах колана след като бяхме паркирали пред любимото ни кафе.

-      Моляяя? Ще ти вика? Значи не ми пука орел ли е гълъб ли ще е ама само да е посмял да ти повиши тон и ще го заколям.

-      Без насилие, моля.

-      Добре де, един мъж загуби, няма да убивам и този.

-      Уау, колко добродушно от твоя страна. – дарих я с днешната доза сарказъм и завъртях очи. – И съм сериозна изобщо не повдигай темата пред него.

-      Добре де, добре, не съм глуха и от първият път те разбрах. – завъртя очи на свой ред.  Слязохме от колата и се запътихме към кафето, като направо отидохме отвън в градината, където моят любим ми беше казал че е и както винаги той се забеляза от далеч. Нямаше как по друг начин, защото с този костюм изпъкваше като царевица сред домати. Усмихна се щом ме видя и аз забързах крачка.

-      Хей хейййй!  - веднага се закачих за него и го целунах, а той се нахили. Сложих ръце на гърдите му и напипах нещо ръмбаво под сакото, което отвратително много напомняше на пистолет.

-      Много ли ни чака? – свалих чантата си и я оставих до мен на пейката.

-      Нее, дойдох пред десетина минути. Е, какво правихте вие, та чак сега ме вмъкна в графика си?

-      Ходихме с Теа да си купи материали. Ти поръча ли нещо?

-      Не, чаках ви вас.

-      Окей.

Махнах с ръка на сервитьорката на няколко маси от нас и си извадих телефона и цигарите през това време.

Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)Место, где живут истории. Откройте их для себя