КАКА ВИ Е ДОБРА И РЕШИ ДНЕС ДА ВИ ИЗНЕНАДА С ОЩЕ ЕДНА ГЛАВА, СЪРАТНИЦИ, ДА И АЗ ВИ ОБИЧАМ МНОГО МНОГО МНОГО МНОГО МНООООГОООО.
АКО НЕ СТЕ ЧЕЛИ 36ТА ГЛАВА ВЕДНАГА ОТИВАЙТЕ ПЪРВО ТАМ, ЗАЩОТО ИНАЧЕ НИЩО НЯМА ДА РАЗБЕРЕТЕ.
АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА (А, ТЯ ЩЕ ВИ ПОВЯРВАЙТЕ МИ) ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ ТАКА КАКТО НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА СПРЕ ОРЕЛ, ХД.
И ТАКА КАКТО "DOKAZ" E ПРЕДВЕСТНИК НА СМЪРТТТТТТТТТТТ!!!!!!!!!!!!!!!!!
И ТАКА КАКТО ОРЛИЦАТА КЪЛНЕ!!!!!
ЕНИУЕЙЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮЮЮЮЮ
ЕНЖДОЙЙЙЙ!
*Милица*
- Добър вечер, приятели! – качих се на сцената и взех микрофона. Всички погледи бяха вперени в мен, включително и на онази свиня Алибегович и гнусните му сини очи се плъзнаха безсрамно по тялото ми. Надигна чашата си уиски и аз присвих очи. Пий говедо, пий защото тази нощ ще ти бъде последна на тази земя. Да се задавиш дано. – Името ми е Милица Груйч... - погледите ни със свинята се засякоха отново и той замръзна. Дори се задави с уискито си и аз едвам се въздържах от това да се подсмихна. – ич заедно с моят прекрасен бенд ще се погрижим за вашето настроение тази вечер. Радвам се, че сме събрали тук днес на този прекрасен повод. На първо място искам да честитя празника на красивата... - грозната, на нищо не приличаща от операции. – госпожа Йелена Алибегович. Аплодисменти, моля! – заръкоплясках с белите си сатенени ръкавици заедно с всички други.
- Един, два, три и! – плеснах отново с ръце и първите акорди на песента ми започнаха.
- Дами и господа, Милица Груйчич за вас! – китаристът обяви фалшивото ми име и аз стиснах микрофона с две ръце и намигнах на мъжа на рожденичката.
- Благодаря! – вдигнах ръка и се усмихнах. – Lak plen sam bila, neiskusna klinka, moje grudi vise u snu ruku ti ne znaju. – погледнах към него докато изпявах първият куплет и той изглеждаше така сякаш виждаше призрак. Или по-скоро слушаше такъв. А, как само исках да те застигне клетвата от последната ми песен, боклук такъв...но спокойно, щях да се погрижа лично за това. - Pala sam na priče, ološa iz grada, dao si mi ljubavi kap i šaku otrova. Drugi bi ti možda oprostio, ja sam ko soba gde se neko ubio! Da te kunem sitno je to, da te srušim bitno je to, proklet bio taj koji te je stvorio. Što se gola penjem na sto, što sam kao najgore dno, znao bi i ti jednom da si voleo. Uz viski topao, dabogda propao! – очите ми се забиха в него злобно и аз поклатих глава заканително докато изпявах клетвата. Дано никога не намериш мира. Душата ти да се мъчи в Ада така както аз се мъчех всички тези години, без шанс за изкупление.
KAMU SEDANG MEMBACA
Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)
RomansaКнига 6 от поредицата "ВИС-3" Не е задължително да сте чели останалите, за да четете тази. Животът винаги заема неочаквани обрати. Никога нищо не е сигурно и каквото трябва да се случи - ще се случи независимо дали го искаме или не. Бранимир никога...