Глава 9 - Имам планове, които включват теб чукана

2.2K 194 73
                                    

МИСЛЯ, ЧЕ Е НУЖНО ДА ОТБЕЛЕЖИМ ФАКТА КОЛКО СЪМ СЕРИОЗНА ЗА ТОВА, ЧЕ УСПЯХ ДА НАПИША ГЛАВАТА НАВРЕМЕ...Е, ВЯРНО ПАК Я РАЗДЕЛИХ, НООООО....СИ ЗАСЛУЖАВА, ХД. 

ВСЕ ПАК СЕ НАДЯВАМ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА, А ТЯ ЩЕ ВИ ТАКА ЧЕ АКО СЪМ ПРАВА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ПО ЕДНО ВРЕМЕ НА БРАНКО МУ БЕШЕ ТРУДНО ДА СЕ КОНТРОЛИРА, ХД. 

ЕНИУЕЙ, ЛОВВВВ ЮЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ


*Бранимир*

Влизането ни в хотела предизвика огромна вълна дежа вю у мен. Напомни ми за онази майска вечер, когато я видях за първи път и я доведох тук, а ето – вече пет месеца по-късно бяхме отново на това място, но...не сами за жалост. Насочихме се към ресторанта, където хостесата веднага ни настани на обичайното ми сепаре и аз свалих палтото на Милица от нея. Оставих я да се мушне преди мен, като докато правеше това имаше наглостта да подръпне роклята си надолу защото роклята се беше впила между двете перфектно кръгли бузи. Прехапах устни и си поех дъх. Какво ти мислех, Милица...мамка му, само какво ти мислех!

Мушнах се и аз до нея и оставих цигарите и телефонът си до нейните.

- Добър вечер, господ Груйч, господин Илич. – сервитьорката дойде при нас и ни подаде менюта, на което ѝ четиримата ѝ благодарихме. Милица разтвори нейното и се облегна назад, за да разглежда. Минах набързо през моето и си набелязах уиски и салата с калмари.

- Хареса ли си нещо? – попитах тихо Милица, която бе все така забила нос в менюто. Изцъка и поклати глава отрицателно. Затворих моето меню и се облегнах назад, за да погледна в нейното. – Какво ти се хапва?

- Никаква идея, честно. Пък и да не говорим, че половината от нещата изброени тук дори и не знам какво означават. – прошепна последната част и аз се засмях.

- Има пица, ако искаш. Пастата също е хубава.

- Хммм. – с дългият си остър червен нокът премести още една страница и огледа селекцията от пица.

- Добре, какво поне мислиш да пиеш?

- Уиски.

Уиски? Това ме озадачи, признавам. Не ми изглеждаше като типът жени, които пиеха твърд алкохол.

Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant