ГЛАВАТА ПРИСТИГА ДО ВАС БЛАГОДАРЕНИЕ НА НАТАША, КОЯТО Я ПИТАХ ДА КАЧА ЛИ ЗАЩОТО МИ Е СКУЧНО И ТЯ КАЗА "КАЧИ" И АЗ КАЗАХ "ЕДВАМ МЕ НАВИ" И ТЯ ВИКА "ТИ СИ ЛЕСНА ЗА ТЕЗИ НЕЩА" И АЗ ВИКАМ "МА ВЕРНО"
ТААА С ТОВА КАЗАНО, СЪРАТНИЦИ, ВИ ПРЕДСТАВЯМ НОВАТА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА (А ТЯ ЩЕ ВИ) И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО МИЛИЦА Е НЕПОРОЧНА СЕНЬОРИТА, ОКЕ?
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙЙ!
*Бранимир*
Господи, да бъда с нея беше толкова хубаво. Отпускащо, нормално дори. Бяхме хапнали и седяхме отвън на терасата и пушехме и се заливахме от страх на нещо, вече и аз не помня за какво защото в момента в който чух сладкият ѝ смях главата ми изключи за всичко друго освен за нея.
Телефонът ѝ звънна и това прекъсна разговора ни.
- Jebote, Теа е. Сигурно нещо е станало. Извинявай.
- Няма проблем, вдигни. – усмихнах ѝ се.
- Ало? Не, не, в хотела му сме. Да, има хотел.
Засмях се на последното изречение и на краткото завъртане на очите ѝ защото ме гледаше докато говори по телефона.
- На дискотека? Къде? С удоволствие, но вече съм поела ангажимент. Теа, не, тъпо ще е да го оставя и да дойда сама, а и сега сме излезли двамата. Ох добре, чао.
Затвори телефона с дълбока въздишка и надигна чашата си уиски. Беше ѝ втора за вечерта и дори не можеше човек да каже, че е пила.
- Какво има?
- Теа ме покани на дискотека. Щели да ходят с приятели.
- Отиди с тях, ако искаш. – Бога ми не можех да повярвам, че го казвам но в крайна сметка не ми се искаше да бъде тук просто ей така. Ако искаше да отиде някъде другаде нямаше да я държа насила с мен.
- Сега съм с теб. – изправи се от диванчето и дойде при мен до парапета. Сега съм с теб. Усмихнах се щом го чух. Само че на нея изглежда ѝ се ходеше.
- Виждам, че ти се ходи.
- Но искам да остана и с теб.
BẠN ĐANG ĐỌC
Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)
Lãng mạnКнига 6 от поредицата "ВИС-3" Не е задължително да сте чели останалите, за да четете тази. Животът винаги заема неочаквани обрати. Никога нищо не е сигурно и каквото трябва да се случи - ще се случи независимо дали го искаме или не. Бранимир никога...