Глава 18 - Жулиета и нейният криминален Ромео

1.1K 132 387
                                    


НЕ ЗНАМ КАКВО СЕ СЛУЧВА, НО МУЗАТА ИЗВИРА ОТ МЕН СЯКАШ ВСЕ ПОВЕЧЕ И ПОВЕЧЕ С ВСЯКА СЛЕДВАЩА ГЛАВА. УБИЙТЕ МЕ, НО НЕ ЗНАМ НА КАКВО СЕ ДЪЛЖИ, ХД. 

ГЛАВАТА Е ГОЛЯМА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА (А, ТЯ ЩЕ ВИ, ПОВЯРВАЙТЕ МИ) И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО МАМА ДЕНИ НА МОМЕНТИ ОБИЧА МИЛИЦА ПОВЕЧЕ И ОТ БЛОНДИНКИТЕ. 

ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВ ЮЮЮЮЮ

НАУ ЕНДЖОЙЙЙЙ


*Милица*

Следващите два дни бяха тежки. Бранимир както бе обещал ми беше дал исканото от мен време и пространство, което хем ме радваше хем...липсваше ми, ако трябва да бъда честна. Онази нощ, когато открих всичко онова толкова много ми се искаше да му звънна и да му споделя, но нещо ме спря. Нямаше да ми повярва. И с право и аз не бях повярвала на онази врачка, но след стеклите се събития май започвах наистина да вярвам в прераждането. Нямаше по какъв друг начин да си обясня случващото се, защото съвпаденията бяха прекалено много. Прочетох малко по темата и с ръка на сърцето можех да се закълна, че бях изпитвала всичко изброено в статиите. Изпитах дежа вю сравнително често, имах странни сънища които бяха изключително детайлни и най-вече последователни. Не скачах от сцена на сцена, ами бяха наистина свързани по между си и определено действието у тях не се извършваше по наше време. Сънувах неща и събития които нямаше от къде да знам. Като например съня ми с Бранимир и бебето онзи ден. Не беше сякаш с него сме говорили нещо за деца или дори и имена. Не беше и някое толкова разпространено име за бъде съвпадение. Съществуваше такъв човек и този човек...този човек носеше фамилията Груйч и беше син на другите Милица и Бранимир.

- Стига си стискала този телефон, няма да ти звънне просто така. Тебе те чака да му звъннеш. – казаното от Теа ме извади от мислите ми и ме стресна. Какво стисках? Погледнах надолу към ръцете си. Оуу! Оставих телефона в барчето на колата и отпуснах глава назад. Бях безнадежден случай. Тази любов още малко щеше да ме затрие. Ако беше някоя друга на мое място вече щеше да е изтичала в полицията и да го предаде, а аз какво? Чаках да ми звънне при положение, че той мен ме чакаше. Не е за вярване в какво се беше превърнал живота ми.

Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)Kde žijí příběhy. Začni objevovat