🦅 Книга 7 🦅

1.2K 103 63
                                    


„Но понеже природата на тялото се оказала разсечена на две, половините й копнеели една по друга и се събирали

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.




Но понеже природата на тялото се оказала разсечена на две, половините й копнеели една по друга и се събирали. Те се обгръщали с ръце и се сплитали взаимно, стремейки се да се сраснат, и така загивали от глад и изобщо от бездействие, поради това, че нищо не искали да вършат една без друга. А някога, когато едната от двете половини умирала, а другата оставала, тя търсела друга половина и се сплитала с нея, независимо дали попада на половина от цяла жена – което сега наричаме жена, или на половина от мъж, и така загивали."

"ПИР", Платон


Той се върна и е по-луд и бесен от всякога особено и без неговата половинка до него.





___________________________________


TAKA, СЪРАТНИЦИ...СЕГА Е МОМЕНТЪТ, В КОЙТО ВИ СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ВСИЧКО ПРИЧИНЕНО В ПЪРВАТА ЧАСТ. ДА, ТОЧНО ТАКА - ПЪРВАТА ЧАСТ.

ДА СИ ПРИЗНАЯ ДО ПОСЛЕДНО НЕ ЗНАЕХ КАКВО ЩЕ ГО БЪДЕ, НООО СВЕТА ПЕТКА МИ ПОМОГНА ДА ГО ИЗМИСЛИМ И ЕТО НИ ТУК ДНЕС В ЧАСТ ДВЕ И ОСЪЗНАХ ЧЕ НАИСТИНА ТОВА БАВНО И СЛАВНО ЗАПОЧВА ДА СЕ ПРЕВРЪЩА В "БРАТСТВОТО НА ЧЕРНИЯТ КИНЖАЛ" КАТО ДЪЛЖИНА НА ПОРЕДИЦАТА, НОООО...НАЛИ ВИ ОБИЧАМ КАКВО ДА ВИ ПРАВЯ.

ТА, ТЪЙ...ДОБРЕ ДОШЛИ В КНИГА 7, КОЯТО ЩЕ СЕ ПОМЕЩАВА ТУК ТЪЙ КАТО СЪРЦЕ НЕ МИ ДАВА ДА Я ОТДЕЛЯ В ОТДЕЛНА КНИГА, КАТО ВСЕ ПАК Е И ПРЯКО СВЪРЗАНА С ПРЕДИШНАТА И СЕ ВОДИ ПРОДЪЛЖЕНИЕ, И МДА...

ТАЗИ ТОЗИ ПЪТ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА БЪДЕ ЧЕТЕНА СЛЕД КНИГА 6, ЗАЩОТООООО...ТАКА.

Е, СЪРАТНИЦИ, БЕЗ ПОВЕЧЕ ДА ВИ ЗАДЪРЖАМ - НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ ПРЕДСТАВЯМ "ХИЩНА ПТИЦА: ПРЕРОДЕНИ" И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА ТОЗИ МОЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, ХД.

VOLI VAS ZAUVEK VAŠA BBLACKKROSE

Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora