OП-ОП! ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. Е, КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С НОВА ГЛАВА ЗА ВАС, КОЯТО Е ГОЛЯМА И ЗАБАВНА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСАААА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НА БРАНКО УСМИВКАТА МУ ЗАМРЯ, ХД.
ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙ
*Бранимир*
По-късно през деня се оказа, че с Милица бяхме първите станали. Тя, разбира се беше от намръщена по-намръщена, защото ѝ беше лошо и беше гладна и едновременно с това искаше кафе. Вече пет минути се бореше с машината и блъскаше, трескаше и псуваше и аз вече започвах да се изнервям.
- Ох, върви седни отвън, аз ще ти донеса кафето. – взех чашата, която не можеше да намести и я отпратих, а тя изпуфтя. Взе ми цигарите и нейният телефон и изчезна, а аз въздъхнах. Не ѝ беше лесно...никак при това, а на мен още повече, но нали си я обичах и само аз можех да си я обичам...
Направих кафе за нея и за мен и отидох навън при нея. Оставих ги на масата и я целунах по челото преди да седна до нея на стола.
- Не знам дали имаш идея колко много те обичам. – измуча след първата глътка кафе и аз се засмях докато палех цигара.
- Знам, знам. – снощи много добре ми показа колко точно ме обичаш. Това последното остана само в моята глава, разбира се. – И аз те обичам, кукло.
- Бебе, снощи ставало ли е нещо, защото някои моменти ми се губят?
Добре, знаех че положението беше зле, но не знаех че беше чак толкова.
- Какво помниш последно?
- След четвъртата порция шотове няма никойй.
- Казах ли ти да не пиеш толкова?
- Ама, уиски с Бейлис...То беше сладичко...Боже, главата ми! Умирам, Браниии!
- Ох, ела тук. – разперих ръка и тя не се забави преди да положи глава на рамото ми.
- Не трябваше да пия толкова. – измрънка.
- Аз ли ти наливах случайно?
- Да. – заяви. – Пълнеше ми чашите догоре.
- Снощи не се сърдеше.
ESTÁS LEYENDO
Хищна птица (ВИС-3 №6; №7)
RomanceКнига 6 от поредицата "ВИС-3" Не е задължително да сте чели останалите, за да четете тази. Животът винаги заема неочаквани обрати. Никога нищо не е сигурно и каквото трябва да се случи - ще се случи независимо дали го искаме или не. Бранимир никога...